ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تمام اما و اگرهای فهرست پرسپولیس


با جذب ساسان انصاری معادلات فهرست خرید پرسپولیسی‌ها در فصل جدید به هم ریخت.

خبرگزاری میزان: تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حال حاضر 14 بازیکن بزرگسال در فهرست خود دارد و چهار جای خالی در سهمیه بزرگسال دارد که تیم خود را تکمیل کند.

لوبانوف، ماریچ، حیدریه، محمد انصاری، رضاییان، کامیابی‌نیا، نورالهی، احمدزاده، مسلمان، عالیشاه، بیرانوند و ساسان انصاری بازیکنانی هستند که در لیست پرسپولیس حضور دارند. کنعانی زادگان و حسین ماهینی هم با پایان دوران خدمت سربازی خود باید به جمع شاگردان برانکو اضافه شوند که بدین ترتیب 14 سهمیه بزرگسال این تیم پر می‌شود و تنها 4 جای خالی برای تکمیل این لیست باقی می‌ماند.

با توجه به وضعیت نامشخص بنگر و طارمی برای ادامه همکاری با سرخپوشان پایتخت به نظر می‌رسد که برانکو ایوانکوویچ برای 4 سهمیه باقی مانده لیگ برتری خود 2 مدافع میانی و 2 مهاجم در نظر گرفته است.

پرسپولیس تاکنون با بیرانود و ساسان انصاری قرار داد امضا کرده و به نظر می‌رسد که جذب انصاری احتمال حضور وحید امیری در این تیم را کاهش داده و برانکو قصد تقویت تیمش در مرکز خط دفاع و خط حمله را داشته باشد.

طبق شنیده‌ها سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده و خالد شفیعی گزینه‌های برانکو برای دفاع میانی هستند و کاوه رضایی، مهرداد محمدی و یک مهاجم کروات هم برای تقویت خط آتش این تیم در نظر گرفته شده اند.

از سوی دیگر پرسپولیسی‌ها هنوز به تمدید قرارداد مهدی طارمی خوشبین هستند و اگر در خرید بازیکن جدید در دفاع میانی ناکام بمانند، قرارداد محسن بنگر را هم تمدید خواهند کرد.

به هر حال باید منتظر ماند دید شرایط پرسپولیس در نقل و انتقالات چطور پیش خواهد رفت و آیا خریدهای بعدی این تیم از لیست برانکو جذب می‌شوند یا خیر؟!


ویدیو مرتبط :
گابریل هم از فهرست پرسپولیس خارج شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خط خوردن از فهرست پرسپولیس تقصیر خودم بود/ در پرسپولیس می‌مانم



خط خوردن از فهرست پرسپولیس تقصیر خودم بود/ در پرسپولیس می‌مانم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد قصد جدایی از این تیم را ندارد و نیم فصل دوم را هم با سرخپوشان سپری خواهد کرد.

شهاب گردان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دلایل  خط خوردن نامش از لیست  18دیدار پرسپولیس و ملوان که روز چهارشنبه برگزار شد گفت: به هرحال این تصمیم کادر فنی بود که در لیست 18 نفره نباشم. فکر می کنم مقصر اصلی هم خودم هستم چرا که در آغاز دور جدید تمرینات پرسپولیس چند روزی غایب بودم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: البته در مورد این قضیه هم با خود آقا یحیی صحبت کردم و دلایل غیبتم را مطرح کردم. اما به نظر می رسد که ایشان این توضیحات را قانع کننده تلقی نکردند و تصمیم گرفتند که من در لیست 18 نفره بازی با ملوان نباشم.

این دروازه بان افزود: به هرحال  مهم  پیروزی  تیم  بود که خوشبختانه رقم خورد و بچه ها با گوش دادن به فرامین مربیان و بازی یکدست و تاکتیکی که انجام دادند یکی از بهترین تیم های باشگاهی ایران را با گل های زیاد شکست دادند.

گردان که به واسطه نیمکت نشینی های پیاپی در پرسپولیس جایگاهش را در تیم ملی از دست داد و به همین دلیل شایعه جدایی اش از پرسپولیس بیش از پیش به گوش می رسید در خصوص احتمال جدایی از این تیم در آخرین روز نقل و انتقالات نیم فصل گفت: در این مدت چند باشگاه  لیگ برتری پیشنهاد هایی را به ارائه دادند که همه آنها را به باشگاه ارجاع دادم. به هرحال من هنوز نیم فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم.

شهاب گردان در پاسخ به این سوال که نیمکت نشینی های پیاپی و حتی قرار نگرفتن در لیست 18 نفره بازی با ملوان او را در پرسپولیس دل سرد و تصمیمش را بری جدایی از پرسپولیس تغییر نداده بیان کرد: در ابتدا تا حد زیادی دل سرد شدم اما در ادامه با صحبت هایی که با آقای رویانیان و آقا یحیی داشتم بسیار امیدوار شدم و به همین دلیل تصمیم گرفتم با تمام وجود در تمرینات شرکت کنم و حقم را بگیرم.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: به همین دلیل فکر جدا شدن از پرسپولیس را به طور کامل از سرم بیرون آوردم. از این رو ضمن احترام به تمام باشگاه هایی  که در این مدت خواهان حضور من در تیم‌هایشان بودند در آخرین روز فرصت نقل و انتقالات نیم فصل اعلام می کنم که تا پایان فصل از پرسپولیس جدا نخواهم شد./مهر