ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تلاش دوباره رئال برای خرید هافبک اینتر


رئال مادرید هنوز از خرید هافبک جوان اینترمیلان ناامید نشده است

وب سایت نود: آنچلوتی قصد دارد که برای جذب متیو کواچیچ دوباره اقدام کند .

رئال که در تابستان هم به خرید متیو کواچیچ از اینتر علاقه داشت به گزارش اسکای ایتالیا قصد دارد که در ژانویه با توجه به مصدومیت طولانی مدت مودریچ دوباره برای خرید این بازیکن تلاش کند .

بنا به گزارش اسکای تیم اینتر همچنان برنامه ای برای فروش این بازیکن ندارد و بعید بنظر می رسد که در ژانویه راضی به فروش وی بشوند ولی در تابستان در صورت دریافت پیشنهاد ۳۰ میلیون یورویی ممکن است اجازه خروج به کواچیچ بدهند .

کواچیچ  ۲۰ ساله در این فصل عملکرد درخشانی داشته و یکی از بهترین بازیکنان اینتر بوده است .


ویدیو مرتبط :
5 سوپرگل از دژان استانکوویچ(dejan stancovic) هافبک اینتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تلاش دوباره دخیا برای پیوستن به رئال


داوید دخیا، دروازه بان منچستریونایتد تلاش دوباره ای برای جدایی از این تیم انجام داده است.

ورزش سه: دروازه بان اسپانیایی در آستانه پیوستن به رئال است ولی هنوز خبری از توافق بین دو باشگاه منتشر نشده و شیاطین سرخ با حضور دخیا، تمرینات پیش فصل خود را روز گذشته شروع کردند.

روزنامه‌های انگلیسی مدعی شدند که دخیا در تمام طول تمرین، با فان خال صحبت می‌کرده تا او را متقاعد کند که اجازه جدایی اش از یونایتد را بدهد. دخیا که تنها 12 ماه با یونایتد قرار داد دارد، آخرین پیشنهاد تمدید قرارداد این تیم را رد کرده است.