ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تفتیان روز تولدش قهرمان دوی 100 متر شد


حسن تفتیان در رقابت‌های دوومیدانی آغاز فصل قهرمانی کشور، در مرحله نهایی دوی 100 متر اول شد و مدال طلا گرفت.

خبرگزاری فارس: در مسابقات دوومیدانی آغاز فصل قهرمانی آقایان کشور، حسن تفتیان دونده خراسان رضوی و یکی از نمایندگان کشورمان در المپیک 2016 ریو، در مرحله نهایی دوی 100 متر با زمان 10:13 ثانیه از خط پایان عبور کرد و مدال طلا گرفت. اما به دلیل مصادف شدن رقابت‌های آغاز فصل با زادروز سریع ترین مرد ایران، مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی هدیه تولد را نیز به وی اهداء کرد.

در این ماده رضا قاسمی دونده اصفهانی کشورمان و دیگر نماینده ایران در المپیک ریو، با زمان 10:32 ثانیه به مدال نقره رسید.

محمد چشمه زار از کرمانشاه با زمان 10:36 ثانیه بر سکوی سوم ایستاد.


ویدیو مرتبط :
دوی 100 متر در ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رضا قاسمی قهرمان دوی 100 متر بلژیک شد


ملی‌پوش دوومیدانی ایران در مسابقات جایزه بزرگ بلژیک در ماده 100 متر قهرمان شد.

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش دوومیدانی ایران در مسابقات جایزه بزرگ بلژیک در ماده 100 متر قهرمان شد.

رضا قاسمی که به تازگی برای حضور در یک تیم دوومیدانی آلمان راهی این کشور شده است به صورت آزاد در مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی بلژیک شرکت کرد.

این رقابت شب گذشته برگزار شد و ملی پوش دوی سرعت ایران موفق شد با رکورد 10 ثانیه و 20 صدم ثانیه به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کند.

وی همچنین در ماده 200 متر هم شرکت کرد و با طی کردن این مسافت در مدت زمان 20 ثانیه و 90 صدم ثانیه در جایگاه چهارم ایستاد.

قاسمی با این رکورد، ورودی بازی‌های آسیایی را هم کسب کرد. این دونده کشورمان در مرحله اول لیگ دوومیدانی هم در مواد 100 و 200 متر قهرمان شده بود.