ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تفاوت ها و شباهت های دانیال داوری و مهدی رحمتی در هفته ای که گذشت



اخبار ,اخبار ورزشی, تیم ملی فوتبال

 

اخبار ورزشی - گزارش ویژه/ تفاوت ها و شباهت های دانیال داوری و مهدی رحمتی در هفته ای که گذشت

در روزهای گذشته خبرهای منتشر شد مبنی بر اینکه احتمال دعوت دوباره سیدمهدی رحمتی به تیم ملی قوت گرفته است. اگر این اتفاق بیفتد او رقابت شانه به شانه ای با دانیال داوری خواهد داشت.

به گزارش شبکه ایران، در شرایطی که عملکرد این دو دروازه بان زیر ذره بین کادرفنی تیم ملی و رسانه ها قرار دارد، در اتفاقی نادر هفته ای را در مسابقات باشگاهی شان پشت سر گذاشتند که تفاوت ها و شباهت های جالبی با هم داشتند.


دانیال داوری در دو هفته گذشته که تیمش مقابل بورسیا دورتموند و اینتراخت فرانکفورت در بوندس‌لیگا بازنده شد، نمره بازی خوبی گرفت اما در هفته جاری که تیمش 4 بر 2 هامبورگ را شکست داد، با نمره بازی ضعیف مواجه شد.

 

هفته نامه کیکر که همه هفته اقدام به دادن نمره بازی به بازیکنان پس از انجام تمامی مسابقات هفتگی می‌کند،‌ در تازه‌ترین شماره خود که دوشنبه منتشر شد، به بازی داوری در برد 4 بر 2 برابر هامبورگی‌ها نمره ضعیف 4.5 داد.

 

گزارشگران کیکر اعتقاد داشتند عملکرد گلر 26 ساله روی دو گل دریافتی در حد انتظار نبوده است. در واقع داوری از لحاظ تیمی هفته موفقی را پشت سر گذاشت اما از لحاظ فردی ناموفق بود و نتوانست نگاه ها را به خود معطوف کند.


سیدمهدی رحمتی در این هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، دو برابر داوری دروازه خود را باز شده دید. استقلال بعد از ظهر دیروز در دیداری حساس در انزلی به مصاف ملوان رفت و متحمل شکست سنگین 4 بر 2 شد. در واقع در بازی های این هفته استقلال و برانشوایگ، نتیجه مشابه 4 بر 2 در پایان مسابقه روی اسکوربورد ثبت شد با این تفاوت که تیم داوری برنده و تیم رحمتی بازنده بود.


اما داوری و رحمتی گرچه از لحاظ تیمی شرایط متفاوتی را پشت سر گذاشتند اما از لحاظ فردی تقریبا اوضاع برابر بود. همانطور که ذکر شد داوری در روز برتری تیمش نمره ضعیفی گرفته با این استدلال که روی دو گلی که پذیرفته عملکرد ایده آلی نداشته است. در ایران، مهدی رحمتی 4 گل خورد و واکنش هایش روی دو گل ملوان قابل نقد است. در واقع به مهدی رحمتی هم در این هفته برخلاف چند بازی اخیر استقلال، نمی توان نمره بالایی داد.


نکته جالب دیگری در خصوص شرایط رحمتی و داوری در این هفته وجود دارد. رحمتی در بازی تدارکاتی استقلال در کیش از ناحیه بازو دچار صدمه دیدگی شد و حتی در ابتدا این شائبه به وجود آمد که ممکن است او بازی تیمش برابر ملوان را از دست بدهد. گرچه این اتفاق نیفتاد و سیدمهدی با بهبود ناحیه آسیب دیده اش به بازی این هفته رسید. اما اوضاع برای دانیال داوری متفاوت بود. او در پیروزی چهار بر دو تیمش مقابل هامبورگ در روز شنبه مصدوم شد.

 

داوری دچار خون‌مردگی شدید و کشیدگی عضله در ناحیه شانه شد. باشگاه برانشوایگ دو روز بعد اعلام کرد داوری در بازی شنبه آینده این تیم در دیدار مقابل نورنبرگ غایب خواهد بود.

اخبار ورزشی - شبکه ایران

 


ویدیو مرتبط :
دانیال داوری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رقابت دورادور داوری و مهدی رحمتی/ دانیال به رکورد ۱۰ کلین شیت در بوندسلیگای ۲ رسید



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

رقابت دورادور داوری و مهدی رحمتی/ دانیال به رکورد ۱۰ کلین شیت در بوندسلیگای ۲ رسید

 سنگربان ایرانی تیم اینتراخت برانشوایگ آلمان موفق شد برای دهمین بار در فصل جاری دروازه خود را بسته نگه دارد.

به گزارش خبرآنلاین؛ در آغاز هفته بیست و دوم رقابت های بوندسلیگا 2 تیم فوتبال اینتراخت برانشوایگ میزبان تیم یان رگنسبورگ بود که این دیدار در نهایت با یک گل به سود یاران دانیال داوری به پایان رسید.

جالب اینجاست که در این بازی دانیال داوری سنگربان ایرانی برانشوایگ موفق شد برای دهمین بار در طول فصل جاری دروازه خود را بسته نگه دارد.

داوری که با بازی های درخشان خود مورد توجه کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم قرار گرفته است، برای 3 دیدار حساس باقیمانده در راه رسیدن به جام جهانی 2014 تیم ملی ایران را همراهی خواهد کرد.

در حال حاضر تیم آینتراخت برانشوایگ با 51 امتیاز در صدر جدول بوندسلیگا 2 قرار دارد و از شانس های اصلی صعود به بوندسلیگا 1 به شمار می رود.

از طرفی دیگر مهدی رحمتی سنگربان استقلال که حالا باید او را بازیکن سابق تیم ملی بنامیم، با بسته نگه داشتن دروازه خود در بازی روز گذشته آبی پوشان مقابل فجر بیست و یکمین «کیلین شیت» خود را در این فصل پشت سر گذاشت تا رکوردی خارق العاده از خود به جا بگذارد.

هر چند سطح رقابتی که این دو سنگربان در آن حضور دارند کیلومترها با هم فاصله دارد اما با توجه به مسائل اخیر پیرامون پیراهن شماره یک تیم ملی، رقابت این دو دروازه بان خوب کشورمان در ادامه مسابقات باشگاهی می تواند جالب توجه باشد./خبرآنلاین