ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تعجب کی روش از سوتی های کفاشیان



اخبار,اخبارورزشی,سرمربی تیم‌ملی


 اخبار ورزشی - اگر می خواستم خودم نام نکونام و مجیدی را می گفتم؛
تعجب کی روش از سوتی های کفاشیان

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از اعلام نام دستیاران آینده اش توسط رئیس فدارسیون فوتبال متعجب است.

علی كفاشیان خبرهای پشت پرده را خوب لو می‌دهد. این برای خبرنگارانی كه دنبال اخبار ناب هستند یك نعمت است ولی برای كسانی كه در فوتبال حرفه‌ای كار كرده‌اند، یك اتفاق عجیب.

كفاشیان یك‌شنبه شب در یك برنامه تلویزیونی افشا كرد كه كارلوس كی روش برای چهارمین ایرانی كادرفنی، روی جواد نكونام و فرهاد مجیدی نظر دارد. او گفت در ژانویه، یكی از این دو چهره به عنوان دستیار جدید كارلوس انتخاب می‌شوند. رسانه‌ها سریعاً از این اظهارات كفاشیان استقبال كردند اما خبرها حكایت از ناراحتی شدید كی روش دارد.

سرمربی تیم‌ملی در چندین و چند مصاحبه وقتی با این سؤال روبه‌رو شد كه در ژانویه چه كسی را به عنوان دستیار انتخاب می‌كنید؟ از پاسخ دادن به این سؤال طفره رفت و گفت بعداً در این باره حرف می‌زند اما در مقابل، هركس در این باره از رئیس فدراسیون فوتبال پرسید، سریعاً به او پاسخ داد و گفت: «مجیدی و نكونام مدنظر كی روش هستند.»

سرمربی تیم‌ملی كه دفعه اول از شنیدن این حرف از سوی كفاشیان تعجب كرده بود، دیروز هم پس از تكرار این جملات، با ناراحتی گفت: «اگر می‌خواستم، خودم می‌گفتم.»

 كفاشیان در حالی این حرف‌ها را زد كه جواد نكونام هنوز از فوتبال خداحافظی نكرده و با باشگاه اوساسونا هم قرارداد دارد. كاپیتان تیم‌ملی هم روز گذشته در واكنش به این خبر گفت به چیزی جز فوتبال بازی کردن، فكر نمی‌كند.

 اخبار ورزشی - خبر ورزشی


ویدیو مرتبط :
سوتی های کفاشیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کفاشیان: از اظهارات کی‌روش تعجب می‌کنم


رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از صحبت‌های کی‌روش در باره البسه تیم ملی تعجب می‌کنم.

خبرگزاری تسنیم: علی کفاشیان در واکنش به ابراز نگرانی سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: فدراسیون یک میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی کرده و حامی لباس تیم ملی هم البسه مورد نیاز تیم ملی را رایگان برای ما فرستاده و مشکلی برای تامین البسه مورد نیاز ما ندارد.

وی افزود: تعجب می‌کنم که چرا کی‌روش به یکباره بحث البسه تیم ملی را پیش کشیده است. هزینه اردوی اتریش ما هم یک میلیارد و نیم است که با کمک وزارت ورزش و جوانان تامین شده و ما در مورد اظهاراتی که سرمربی تیم ملی فوتبال داشته در کمیته فنی صحبت کرده و از کی‌روش توضیح خواهیم خواست.

رئیس فدراسیون فوتبال که میهمان تلفنی برنامه 90 بود، درباره ناراحتی کی‌روش از نیامدن به موقع بازیکنان برخی باشگاه‌ها به اردوی تیم ملی هم خاطرنشان کرد: به تمامی باشگاه‌ها نامه رسمی دادیم تا بازیکنان خود را در اختیار بگذارند اما سپاهان و استقلال بازیکنان خود را ندادند. ضمن اینکه کادر فنی تیم ملی هم می‌توانست در این باره با سرمربیان باشگاه هماهنگی کرده و موضوع را با تفاهم حل کند.