ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تصویر شباهت دعوای ونگر- مورینیو با دعوای دایی- مایلی‌کهن



 اخبار  ورزشی - تصویر شباهت دعوای ونگر- مورینیو با دعوای دایی- مایلی‌کهن

شاید وقتی سال گذشته دایی و مایلی‌کهن در دیدار پرسپولیس و صبا به خاطر اعتراضات شهریار با هم درگیر شدند، هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد چنین دعوایی در بالاترین سطح فوتبال جهان هم تکرار شود.

با این حال ونگر و مورینیو عصر یکشنبه حسابی از خجالت هم درآمدند. جالب اینکه علت درگیری مربیان چلسی و آرسنال هم درست مثل دلیل دعوای مربیان سابق پرسپولیس و صبا بود؛ یکی به اعترضات دیگری اعتراض کرد!

 

اخبار,اخبارورزشی, تصویر شباهت دعوای ونگر- مورینیو با دعوای دایی- مایلی‌کهن

 

اخبار,اخبارورزشی, تصویر شباهت دعوای ونگر- مورینیو با دعوای دایی- مایلی‌کهن

 اخبار ورزشی - تدبیر


ویدیو مرتبط :
دعوای علی دایی و مایلی کهن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

20 سال دعوای دایی و مایلی کهن


تیم فوتبال راه آهن این روزها در مرکز اتهام قرار گرفته است چرا که مسئولان کمیته اخلاق بیان کردند که قهرمانی در برخی از بازی ها به نفع تیم راه آهن سورینت سوت زده است.

باشگاه خبرنگاران: تیم فوتبال راه آهن این روزها در مرکز اتهام قرار گرفته است چرا که مسئولان کمیته اخلاق بیان کردند که قهرمانی در برخی از بازی ها به نفع تیم راه آهن سورینت سوت زده است.

رستم زندی، سرپرست تیم فوتبال راه آهن سورینت گفت: بعد از مسائل پیش آمده در مورد رشوه گیری داوران در چند روز گذشته فقط نام باشگاه راه آهن بر سر زبان ها افتاده است و ما هم در این مورد تذکراتی به علی پور دادیم. ممکن است در گذشته کسی کاری انجام داده باشد، که به مدیران فعلی این هم ارتباط ندارد.

وی ادامه داد: هر مسأله ای بوده به گذشته ی این  تیم مربوط می شود و من معتقدم باید قبل از اینکه چنین مسائلی در رسانه ها مطرح بشود باید افراد به مراجع ذیصلاح مراجعه کنند و مسائلشان را در آنجا مطرح کنند و به نتیجه برسند.

زندی در خصوص مسائل پیش مابین دایی و مایلی کهن تصریح کرد: این مسائل بین دو نفر پیش آمده که خودشان باید آن را حل کنند اما فکر می کنم ما نباید از ابتدا تهمت بزنیم و کارمان را انجام دهیم،‌‌ آبروی افراد را به راحتی بریزیم و آخر کار تازه متوجه شویم که موضوع اصلاً آن طور که ما فکر می کردیم نبوده است. در ابتدا باید بگذاریم مسئله از طریق مراجع قانونی حل شود و مجرم بودن کسی مشخص شود سپس هر بلایی خواستم بر سر آن شخص بیاوریم.

سرپرست تیم فوتبال راه آهن سورینت اذعان داشت: مسائلی که دایی در مورد بازی با تیم سپاهان مطرح کرد ناتمام ماند و موضوع مشخص نشد.

زندی خاطرنشان کرد: داستان دعوای مایلی کهن و علی دایی قدمت 20 ساله دارد اگر می خواهند صلح کنند باید یکی پا پیش بگذارد و آشتی کند تا کشمکش ها تمام شود./آق