ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تصویری از مجتبی جباری در کنار پاول ندود



 

 

تصویری از مجتبی جباری در کنار پاول ندود

 

پاول ندود ستاره سابق فوتبال اروپا و برنده توپ طلا به طور غیرمنتظره ای در فرودگاه دبی با ملی پوشان ایران برخورد کرد و با آنها گپ و گفتی کوتاه داشت.

به گزارش جام نیوز به نقل از سایت گل، پاول ندود ستاره سابق تیم یوونتوس ایتالیا در سالن ترانزیت فرودگاه دبی با بازیکنان تیم ملی دقایقی خوش وبش کرد. ندود ساده، راحت و خوش برخورد بود و برای بازیکنان ایرانی آرزوی موفقیت کرد.


ویدیو مرتبط :
پاول ندود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویری از فرزند مجتبی جباری


مجتبی جباری ستاره همیشه مصدوم فوتبال کشورمان که در قطر توپ میزند برای اولین بار عکسی از پسرش به اشتراک گذاشت، البته به نام پسرش اشاره نکرده است.

 
 
 

صبح بخیر: مجتبی جباری ستاره همیشه مصدوم فوتبال کشورمان که در قطر توپ میزند برای اولین بار عکسی از پسرش به اشتراک گذاشت، البته به نام پسرش اشاره نکرده است.

عکس: فرزند مجتبی جباری