ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تصویری از شادی جباری و ناراحتی منتظری در شب تساوی الاهلی



تیم السد در دقایق آخر بازی با الاهلی توانست گل تساوی را به این تیم بزند.

به گزارش خبرآنلاین؛ تیم الاهلی که جباری و منتظری را در اختیار دارد شب گذشته مقابل السد در زمین این تیم به تساوی یک بر یک رسید. در این مسابقه هر دو بازیکن ایرانی از ابتدا در ترکیب ثابت تیم شان بودند که جباری در دقیقه 90 تعویض شد. منتظری هم 90 دقیقه برای السد بازی کرد. این هم دو تصویر از شادی جباری پس از گلزنی تیمش و ناراحتی منتظری پس از گل خوردن الاهلی.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار ورزشی- خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
الوکره ۱-۲ الاهلی (پیروزی جباری و منتظری)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گلزنی جباری در شب تساوی الاهلی


مجتبی جباری هافبک ایرانی تیم فوتبال الاهلی موفق شد در دیدار تیمش برابر قطر در هفته بیستم لیگ ستارگان قطر گلزنی کند.

خبرگزاری مهر: مجتبی جباری هافبک ایرانی تیم فوتبال الاهلی موفق شد در دیدار تیمش برابر قطر در هفته بیستم لیگ ستارگان قطر گلزنی کند.

هفته بیستم لیگ ستارگان قطر، عصر امروز جمعه با برگزاری چند مسابقه پیگیری شد که در یکی از این دیدارها تیم فوتبال الاهلی برابر تیم قطر با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد. در این دیدار تک گل الاهلی را مجتبی جباری در دقیقه 70 به ثمر رساند ولی "هو" بازیکن تیم قطر در دقیقه 86 گلزنی کرد و کار را به تساوی کشاند. همچنین تیم الریان یکی از حریفان استقلال در مرحله مقدماتی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا موفق شد در هفته بیستم با نتیجه 2 بر یک برابر الخریطیات به برتری برسد.

روز پنجشنبه هم تیم ام صلال با حضور پژمان منتظری موفق شده بود با نتیجه یک بر صفر تیم الخور را شکست بدهد. مسابقات هفته بیستم لیگ قطر هنوز هم در حال برگزاری است.