ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تصویری از ستاره والیبال در کنار بچه های مبتلا به سرطان/با دعای این بچه ها آمریکا را شکست دادیم؟



اخبار,اخبار ورزشی , تیم ملی والیبال ایران

دعای این کودکان به ملی پوش های والیبال انگیزه بسیار زیادی داد.

در گوشه ای از شهر تهران، کودکانی بودند که با تمام وجودشان برای برد تیم ملی والیبال ایران مقابل آمریکا دعا کردند. این بچه ها دور از خانه، روی تخت بیمارستان، کنار یکدیگر بازی والیبال را دیدند و در آخر، شاهد اجابت دعایشان بودند. کودکان مبتلا به سرطان که با دعاهای خود قبل از جام جهانی به ملی پوش های فوتبال انگیزه دادند، این بار برای والیبالی ها دعا کردند تا در لیگ جهانی و مقابل آمریکا موفق باشند.

 

سایت موسسه محک روز یکشنبه پیش از شروع بازی ایران و آمریکا، عکسی از موسوی ستاره والیبال در کنار چند کودک سرطانی منتشر کرد و پای آن نوشت که این بچه ها برای برد تیم ملی والیبال دعا می کنند. دعای خالصانه و پاک این بچه ها هم در آستانه بازی دیروز انگیزه بسیار زیادی به ملی پوش ها داد تا در یک شب به یاد ماندنی دیگر، والیبال آمریکا را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهند.

اخبار,اخبار ورزشی , تیم ملی والیبال ایران

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
دیدار اندی از بچه های والیبال در آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی‌نژاد در مراسم تقدیر از ملی پوشان والیبال: آمریکا خوراک بچه‌هاست



احمدی‌نژاد در مراسم تقدیر از ملی پوشان والیبال

احمدی‌نژاد در مراسم تقدیر از ملی پوشان والیبال:

بی معرفتی نمی‌کردند ایتالیا را دوباره می‌بردیم/آمریکا خوراک بچه‌هاست

رئیس‌جمهور با بیان اینکه در ایتالیا در حق تیم ملی بی‌معرفتی شد خطاب به والیبالیست‌ها گفت:بالاخره یک امتیاز سبب شد تا تیم ما متوقف شود و اگر آن بی‌معرفتی نبود شما ایتالیا را می‌بردید.

به گزارش  خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم هیئت دولت و در جریان تقدیر از بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان گفت: من به شما عزیزان تبریک می‌گویم که کار بسیار خوب و ارزشمندی انجام دادید، البته شما توقعات را بالا بردید و با بازی اول با آلمان انتظار و توقع این بود که در بازی برگشت هم بتوانید 3 هیچ آلمان را شکست دهید، البته من این توقع را نداشتم چرا که ورزش و بازی یک لحظه است و شما ناگهان متوجه می‌شوید که هفت امتیاز از دست رفته است و در این صورت کار سخت می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه تیم ملی والیبال ایران در گروهی خطرناک و سخت قرار گرفته بود، گفت: غیر از تیم ملی برزیل بقیه تیم‌های مطرح در گروه شما بودند البته آمریکا هم در مقابل تیم ما چیزی نیست و آمریکا خوراک بچه‌هاست.

رئیس‌جمهور با اشاره به بازی‌های خوب تیم ملی والیبال در مقابل ایتالیا و آلمان گفت:‌ اگر هفت یا هشت سال پیش می‌گفتید که والیبال ما می‌تواند در ایتالیا تیم این کشور را شکست دهد همه به شما می‌خندیدند و باور نمی‌کردند اما من و مجموعه دولت به توانمندی شما جوانان باور داریم.

 

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه در ایتالیا هم در حق تیم ملی بی‌معرفتی شد، گفت: بالاخره یک امتیاز سبب شد تا تیم متوقف شود و اگر آن بی‌معرفتی نبود شما ایتالیا را می‌بردید.

رئیس‌جمهور در ادامه با اشاره به اینکه ورزش امروز یک نشانه محسوب می‌شود، گفت: ورزش نشانه‌ای از نشاط یک ملت است همانگونه که امروز جوانان ما در علوم فضایی، نانو و هسته‌ای خوش درخشیده‌اند و قله ها را فتح کردند.

 

احمدی‌نژاد گفت:‌ البته ورزش هم امروز کاری پیچیده و سنگین محسوب می‌شود و در یک لحظه باید عکس‌العمل نشان داد که این نیازمند تمرینات مناسب است.

وی با تشکر از رئیس فدراسیون والیبال و همچنین اعضای کادر فنی گفت: شما باید از هم‌اکنون یک برنامه 10 ساله را تنظیم کنید تا بتوانید به رده‌های بالا در المپیک و لیگ جهانی دست پیدا کنید و این کار قابل دسترسی است.

 

رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به اینکه نتایج تیم ملی والیبال سبب خوشحالی مردم کشورمان شد، گفت: اگر تیم والیبال هیچ نتیجه ای هم  نگرفته باشد همین که توانسته است ملت را بارها خوشحال کند کار بزرگ و ارزشمندی انجام داده است.

احمدی‌نژاد در پایان تصریح کرد: پایه‌های بسیار خوبی در والیبال گذاشته شده است و امیدوارم موفقیت‌های شما در صدر رسانه‌ها باشد.

همچنین در حاشیه این مراسم داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به بیان گزارشی از مسابقات تیم ملی والیبال کشورمان پرداخت./فارس