ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تصویری از توصیه عقاب به مهدی هاشمی نسب



چند وقتی‌است بازیکنان پیشکسوت ایرانی راهی تورنتو شده‌اند و قصد دیدار «خلیج فارس» را برگزارر کنند.

 احمدرضا عابدزاده در عکس زیر در حال توصیه‌ای به مهدی هاشمی نسب است. عابدزاده دارد به  او می‌گوید در هر شرایطی حرف داور را گوش کند! در کنار این دو فوتبالیست سابق، سعید مظفری زاده، داور ایرانی ساکن تورنتو را هم مشاهده می‌کنید.

اخبار,اخبار ورزشی , احمدرضا عابدزاده

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
مهدی هاشمی نسب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توصیه وکیل‌خانواده هاشمی به رسایی درباره پرونده‌"مهدی‌"



اخبار,اخبار سیاسی,محاکمه مهدی هاشمی

 

 اخبار سیاسی -  در گفت و گوی علیزاده طباطبایی مطرح شد

توصیه وکیل‌خانواده هاشمی به رسایی درباره پرونده‌"مهدی‌"

حمید رسایی نماینده محافظه کار مجلس و عضو سابق جبهه پایداری در آخرین جلسه علنی مجلس از رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی در اواخر خرداد خبر داد

  نماینده پر سر و صدای مجلس باز پای خانواده هاشمی را به مجلس کشاند. حمید رسایی نماینده محافظه کار مجلس و عضو سابق جبهه پایداری در آخرین جلسه علنی مجلس از رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی در اواخر خرداد خبر داد و گفت :« روزی که آقای محسنی اژه ای به مجلس آمده بود در برگه ای برای ایشان نوشتم که مهمترین پرونده فساد در کشور ما پرونده مهدی هاشمی است. وقت رسیدگی به این پرونده چه زمانی می رسد؟ آقای محسنی اژه‌ای در این باره پشت تریبون توضیحی نداد اما بعد از جلسه، مسئولان قضایی حاضر در مجلس گفتند که محاکمه مهدی هاشمی تا پایان خرداد ماه آغاز می شود.»

او همچنین در مورد پرونده مهدی هاشمی گفته بود :« محاکمه هاشمی که پرونده قطور اقتصادی، سیاسی و امنیتی دارد به اندازه اعدام ده‌ها خسروی، موجب اعتماد مردم به نظام اسلامی و تقویت بنیان‌های نظام می‌شود.»

محمود علیزاده طباطبایی در واکنش به زمان اعلام شده  از طرف رسایی از قول دادستان کل کشور برای رسیدگی به پرونده "مهدی هاشمی" گفت: «زمان رسیدگی به پرونده "مهدی هاشمی"هنوز به ما ابلاغ نشده است اما آقای رسایی از این نوع حرف ها زیاد می زند.ایشان پیش از صدور کیفر خواست هم حرف هایی زده بودند که با پرونده مهدی هاشمی تطبیق ندارد.اما در  اطلاع رسایی درباره زمان رسیدگی به این پرونده ما توجه ای به حرف های اقای رسایی نمی کنیم. هر اطلاعاتی در مورد این پرونده را باید از دادستانی پیگیرشد.»

وکیل خانواده هاشمی در پاسخ به اتهامات حمید رسایی در مورد فشار برای به تعویق افتادن رسیدگی به پرونده "مهدی هاشمی" به تدبیر می گوید:«من اصلا چنین حرف هایی را تایید نمی کنم ما هرگز درخواست به تعویق افتادن رسیدگی به این پرونده را نداشتیم و حتی اصرار داشتیم روند پرونده سریع تر پیش برود.آقای رسایی باید توضیح دهد که با چه اجازه ای از طرف دستگاه قضایی صحبت می کند.چرا آقای رسایی یک بار نمی گویند که ما به چه کسانی فشار آورده ایم.اتفاقا خانواده هاشمی خواستار سرعت در رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی هستند.»

او  ادعاهای مطرح شده از سوی رسایی را کذب دانست و گفت:«  از قول من بنویسید آقای رسایی از حرف عبور کنید و به عمل برسید.حرف که هزینه ای ندارد. ما قبلا به دلیل اتهاماتی که رسایی به خانواده هاشمی نسبت داده بود از او شکایت کردیم اما هنوز به این شکایت ما از ایشان رسیدگی نشده است.ما به جرم نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی از آقای رسایی به دادگاه ویژه روحانیت شکایت کردیم که متاسفانه هنوز به این پرونده رسیدگی نشده است.آقای رسایی درباره عدم رسیدگی به این شکایت هم توضیح بدهند بد نیست.»

وکیل خانواده هاشمی در گفت و گو با تدبیر ادامه داد:« در مورد پرونده "مهدی هاشمی "فقط به اطلاعات و گفته های سخنگوی قوه قضاییه اکتفا کنید.»

علیزاده طباطبایی در مورد زمان دقیق بررسی پرونده "مهدی هاشمی" به تدبیرگفت:« ما همچنان منتظر هستیم اما هنوز به ما ابلاغ نشده است و به محض این که ابلاغ شد آماده دفاع هستیم.»

حمید رسایی در نطق دیروز خود در مجلس مدعی شده بود که رسانه ها از پرداختن به پرونده های نفتی که در پرونده "مهدی هاشمی" وجود دارد منع شده اند.او همچنین از فشارهای افرادی گفته بود که محاکمه "مهدی هاشمی " را محاکمه خود می دانند و تلاش دارندجریان رسیدگی به این پرونده را به تعویق بیندازند. مدعایی که از سوی وکیل "مهدی هاشمی" رد شد و حتی او تاکید داشت که ما از تسریع در روند رسیدگی به این پرونده استقبال خواهیم کرد.

اما این اولین بار نیست که حمید رسایی نماینده محافظه کار مجلس ادعاهایی را در مورد خانواده "آیت الله هاشمی" مطرح می کند. پیش از این هم دو سال گذشته رسایی در نطق جنجالی خود مدعای خود در مورد خانواده هاشمی را عقده ای دانست که نسبت به این خانواده در دل مردم مانده است.

او همچنین بارها با انتقاد از نوع برخورد حاکمیت با حوادث پعد از انتخابات 88 و در خواست برای شدت بخشیدن به این برخوردها بارها پذیرش قطع نامه 598 و برخورد با حوادث بعد از انتخابات 88 را مرتبط دانسته وهاشمی  رفسنجانی را در این حوادث تاثیرگذار خوانده بود. رسایی حتی بارها با اشاره به حوادث بعد از انتخابات سال 88 اعلام کرده بود دوران نوشاندن "جام زهر" به سر آمده است.

بعد از این اتهامات محمود علیزاده طباطبایی وکیل خانواده هاشمی به وکالت از یاسر، مهدی، فاطمه و محسن از فرزندان آیت الله هاشمی رفسنجانی علیه حمید رسایی  به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی به دادگاه ویژه روحانیت شکایت کرد.کمیسیون نظارت بر عملکرد نمایندگان مجلس هم در پاسخ به استعلام دادگاه ویژه روحانیت در مورد صحبت های حمید رسایی،نطق او را در در راستای وظایف نمایندگی اعلام کرد.
 اخبار سیاسی - تدبیر