ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تصاویری از امضای پیراهن برای بیماران ایرانی توسط میشل سالگادو در مادرید



میشل سالگادو برای مراسم خیریه بیماران MS پیراهنی را امضا کرد.

ناتان قبادی یکی از مسئولان اصلی برگزاری بازی ستاره های ایران و جهان، این روزها به اسپانیا سفر کرده تا علاوه بر تشکر از تعدادی از ستاره ها به خاطر سفر به ایران، امضای آنها را برای مراسم خیریه بگیرد. در این عکس ها سالگادو به نفع بیماران MS پیراهنی را امضا می کند.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
کلیپ اسطوره های مادرید آیتور کارانکا و میشل سالگادو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: پیام میشل سالگادو برای ایرانی‌ها


گویا بازی با ستارگان ایران خاطره جالبی برای کاپیتان ستاره های جهان بوده و وی را بر آن داشته تا برای ایرانی‌ها پیغام تشکر بفرستد.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال ستارگان جهان با کاپیتانی میشل سالگادو و بازیکنانی نظیر لوییس فیگو، روبرتو کارلوس، پائولتا، ویتور بایا، بودو ایلگنر، ادگار داویدس و فرناندو هیه‌رو روز جمعه در دیدار با ستارگان ایران با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید.

سالگادو بر روی صفحه توییتر خود از ایرانی ها به خاطر برگزاری این بازی تشکر کرده است.

بازیکن پیشین رئال مادرید در پیامی که برای ایرانی ها فرستاده، نوشته است: از ایرانی ها برای این بازی سپاسگزارم. برای عشق و احساسی که برای این بازی گذاشتند و به ما به عنوان بازیکنان فوتبال بار دیگر حس احترام و دوست داشته شدن بخشیدند.

میشل سالگادو برای ایرانی‌ها پیغام فرستاد