ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تشکر همسر مسی از لئو به خاطر یک شادی گل مخصوص



اخبار,اخبار ورزشی , همسر لیونل مسی

همسر مسی به خاطر شادی پس از گلش در بازی با بایرن مونیخ از او تشکر کرد.

به گزارش خبرآنلاین همسر لیونل مسی در صفحه رسمی اش در اینستاگرام از او به خاطر شادی گل مخصوصی که در بازی با بایرن مونیخ انجام داد تشکر کرد.


مسی که به در آینده ای نزدیک صاحب دومین فرزند اش می شود پس از بازکردن دروازه نویر توپ را زیر شکمش گذاشت تا نشان بدهد که به زودی و برای دومین بار پدر می شود.

اخبار,اخبار ورزشی , همسر لیونل مسی

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
کفش های دیدنی و زیبا لئو مسی مخصوص فینال UCL

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جریمه به خاطر شادی پس از گل



 

 

 

باشگاه مکزیکی 'گوادالاخارا' دو بازیکن این تیم را به دلیل آنکه در جریان شادی پس از گلزنی تظاهر به شلیک به سر یکدیگر کردند ، دو هزار و 345 پوند ( 50 هزار پزو ) جریمه کرد.

دلیل این جریمه پرهیز از ترویج خشونت در سرزمینی است که درگیر جنگ های مسلحانه و قاچاق مواد مخدر است.

''مارکو فابیان د لا مورا'' فوروارد گوادالاخارا که در دیدار با ''چیواز'' هت تریک کرد و '' آلبرتو مادینا'' هر دو 50 هزار پزو جریمه شدند. این دیدار با نتیجه پنج بر دو به سود گوادالاخارا به پایان رسید.

دلامورا پس از آن که یک میلیون پزو به یک پرورشگاه در یک شهر شمالی ''سیداد خوارز'' مکزیک اهدا کرد،  گفت: از آنچه اتفاق افتاد واقعا متاسفم. وقتی تصویر آن صحنه را دیدم عصبانی و متاسف شدم. چنین حرکاتی آن هم در کشوری که بسیاری از افراد در راه موازین بشردوستانه جان خود را از دست می دهند، مایه شرمساری است.

شهر سیداد خوارز مرکز اصلی قاچاق مواد مخدر به آمریکا و شاهد بیشترین درگیری های مسلحانه است.