ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تشکر فدراسیون فوتبال از تیم امید بابت حذف از انتخابی المپیک!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

فدراسیون فوتبال پس از حذف این تیم از رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو با صدور اطلاعیه‌ای از زحمات کادر مدیریتی، سرپرستی، فنی و بازیکنان تیم ملی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
بدون شک در طول یکسال اخیر زحمات زیادی از سوی کادر مدیریتی، سرپرستی، فنی و بازیکنان تیم ملی امید برای سربلندی این تیم در مسابقات قهرمانی زیر 23سال آسیا و در راه کسب جواز حضور در المپیک 2016 کشیده شد، که عملکرد ملی پوشان در بازی‌های هر دو مرحله انتخابی المپیک و بخصوص نمایش و جنگندگی آنها در دیدار مقابل تیم ملی ژاپن نمایانگر این حقیقت است.


در همین راستا فدراسیون فوتبال در طول یکسال اخیر همانند دیگر تیم های ملی خود، حمایت لازم از این تیم را انجام داد. ضمن اینکه کلیه اعضای این تیم اعم از کادر مدیریتی، سرپرستی، فنی و بازیکنان تیم ملی نهایت تلاش خود را چه در تمرینات و چه در مسابقات از خود نشان دادند.
تلاش، کوشش و عملکرد بازیکنان و کادر فنی نوید پشتوانه سازی قوی برای آینده فوتبال کشور را می دهد و همه زحمات دست اندرکاران این تیم باعث می شود که ملی پوشان امید برای مسابقات جام جهانی 2018 روسیه از تجربه و سازماندهی تیمی بالایی برخوردار باشند.
فدراسیون فوتبال از زحمات کادر مدیریتی، سرپرستی، فنی و بازیکنان تیم ملی امید و خانواده آنها نهایت تقدیر و تشکر را دارد.

 

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
ریئس فدراسیون کونگ فو ایران در مسابقات انتخابی تیم ملی اصفهان شهریور 1390

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صعود تیم فوتبال امید به مرحله نهایی انتخابی المپیک قطعی شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم فوتبال المپیک ایران به عنوان یکی از 5 تیم برتر دوم گروه های ده گانه به مرحله بعدی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و مقدماتی المپیک 2016 صعود کرد.

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، بر اساس مقررات بازی های زیر 23 سال آسیا 10 تیم برتر گروه های ده گانه مرحله مقدماتی بطور مستقیم به مرحله بعدی مسابقات صعود می کنند که تیم ملی امید عربستان هم با پیروزی امروز خود مقابل ایران به عنوان تیم نخست گروه سوم به مرحله بعدی صعود کرد.

همچنین بر اساس مقررات بازی های زیر 23 سال آسیا پنج تیم برتر گروه های ده گانه مرحله مقدماتی هم به همراه 10 تیم اول گروه ها به مرحله نهایی صعود می کنند. البته بر اساس قوانین رده بندی مسابقات، در گروه های 5 تیمی برای ایجاد شرایط برابر با سایر گروه ها که 4 تیمی هستند، امتیازات و گل های کسب شده مقابل ضعیف ترین تیم گروه محاسبه نخواهد شد که در این صورت بدون در نظر گرفتن امتیاز و گل های به ثمر رسانده شده از سوی تیم امید ایران مقابل نپال، صعود تیم ملی امید کشورمان در مجموع با شش امتیاز و تفاضل گل مثبت هشت به عنوان یکی از 5 تیم برتر دوم گروه های ده گانه به مرحله بعدی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و مقدماتی المپیک 2016 قطعی شد.

مرحله بعدی مسابقات با حضور ده تیم برتر گروه ها، پنج تیم برتر دوم گروه ها و همچنین قطر به عنوان میزبان مسابقات در مجموع با حضور 16 تیم دیماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

اخبار ورزشی - ایرنا