ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تشویق دنیزلی در خیابان های اصفهان توسط هواداران سپاهان



 

 

هواداران سپاهان , طلایی‌پوشان اصفهان

 

هواداران سپاهان پس از اینکه تیم محبوبشان به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد به خیابان های اصفهان آمدند و به شادی پرداختند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، سپاهان بعد از مغلوب کردن داماش گیلان با 46 امتیاز گوی سبقت را در صدرجدول از استقلال مدعی ربود و صدرنشین شد. این پیروزی باعث به راه افتادن کارناوال‌های شادی در شهر اصفهان شد.

سخنگوی باشگاه سپاهان گفت: «هنگامی که طلایی‌پوشان اصفهانی در شهر باران توانستند داماش گیلان را با تک گل عماد محمد رضا مغلوب کنند و صدرنشینی را از آبی‌پوشان پایتخت‌نشین پس بگیرند، حامیان و هواداران سپاهان در سطح شهر اصفهان با ایجاد کارناوال شادی، مراتب شورو شعف خود را بابت اقتدار و صدرنشینی تیم محبوب‌شان ابراز کردند.»

این گزارش حاکی است تعدادی از هواداران سپاهانی در میان شعارهای خود علاوه بر سپاهان، مصطفی دنیزلی را که دیروز با یک بازیکن کمتر استقلال را شکست داد نیز تشویق کردند، زیرا شکست استقلال و برد سپاهان باعث صدرنشینی شاگردان زلاتکو کرانچار شد.


ویدیو مرتبط :
تشویق بی امان هواداران سپاهان در بازی اخر لیگ و قهرمانی سپاهان-اختصاصی www.esfahanfishing.ir از تشویق سپاهان-

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دنیزلی در میان استقبال هواداران وارد ایران شد



 

 

دنیزلی در میان استقبال هواداران وارد ایران شد

 

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز وارد ایران شد.

به گزارش جام نیوز، مصطفی دنیزلی ساعت 5 صبح امروز به همراه همسرش از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد ایران شد.

در مراسم استقبال از دنیزلی، جمشید زارع قائم مقام و غریب مدیر روابط عمومی باشگاه حضور داشتند. رویانیان نیز که در فرودگاه حضور نداشت در بدو ورود این مربی در تماسی تلفنی به او خیر مقدم گفت.

تعداد زیادی از خبرنگاران و عکاسان برای پوشش این مراسم در فرودگاه حضور داشتند.

هواداران و لیدرهای پرسپولیس هم در فرودگاه بودند و پس از ورود دنیزلی در حمایت از او شعار و سرمربی جدیدشان را روی دوش خود قرار دادند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس در قسمت CIP فرودگاه امام خمینی دقایقی کوتاه با دنیزلی صحبت کردند. این مربی در فرودگاه مصاحبه‌ای انجام نداد.

قرار است دنیزلی پس از عقد قرارداد 1.5 ساله‌اش، ساعت 16 امروز در هتل آزادی در نشست خبری حضور پیدا کند و به سؤالات خبرنگاران پاسخ دهد.

دنیزلی از فردا تمرینات سرخپوشان را زیر نظر خواهد گرفت.