ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تسلیت نویدکیا به مناسبت درگذشت نوروزی


کاپیتان تیم فوتبال سپاهان به مناسبت درگذشت هادی نوروزی، پیام تسلیتی را ارسال کرد.

خبرگزاری فارس، محرم نویدکیا، کاپیتان تیم فوتبال سپاهان به مناسبت درگذشت هادی نوروزی، کاپیتان خوش‌نام و با تعصب پرسپولیس پیام تسلیتی را برای ما ارسال کرد.

نویدکیا درگذشت نوروزی را غیرقابل باور و جانکاه توصیف کرده و این غم بزرگ را به خانواده وی، هواداران پرسپولیس و جامعه فوتبال تسلیت گفت.

همچنین محمدعلی احمدی، بازیکن فصل گذشته سپاهان نیز در پیام جداگانه‌ای فقدان هادی نوروزی را دردناک خوانده و از دست رفتن این بازیکن را تسلیت گفت.


ویدیو مرتبط :
تسلیت به مناسبت درگذشت خبرنگار شبکه خبر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام تسلیت برانکو به مناسبت درگذشت هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی,برانکو

سرمربی پرسپولیس با انتشار پیامی درگذشت ناگهانی هادی نوروزی کاپیتان تیمش را تسلیت گفت .

به گزارش "ورزش سه"، برانکو که دقایقی پیش از این خبر مطلع شده است ، گفت : این تراژدی بزرگ را به جامعه ورزش ایران تسلیت می گویم . ما یک ورزشکارجوان، ممتاز ، خوش اخلاق و متعصب را از دست دادیم و من کلمه ای در توصیف این فقدان بزرگ ندارم . برای خانواده نوروزی صبر آرزو می کنم و امیدوارم روح او در شادی و آرامش باشد .

سرمربی پرسپولیس که از شدت تاثر قادر به سخن گفتن نبود در پایان بازهم این ضایعه را به هواداران پرسپولیس تسلیت گفت .


 اخبار  ورزشی  - ورزش سه