ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تسلیت دیوید بکام پس از مرگ راننده مشهور فرمول یک



بازیکن سابق تیم ملی انگلیس پیام تسلیتی را به خاطر مرگ ژول بیانکی صادر کرد.

دیوید بکام بازیکن سابق تیم ملی انگلیس به مناسبت مرگ ژول بیانکی راننده جوان فرمول یک پیام تسلیتی صادر کرد.

این راننده 25 ساله و فرانسوی سال قبل و در مسابقات جایزه بزرگ ژاپن از ناحیه سر آسیب دید و پس از 9 ماه قرار گرفتن در کما امروز دار فانی را وداع گفت.

این برای دومین بار است که یک راننده فرمول یک در دو دهه اخیر بر اثر حوادث رانندگی فوت می کند. ایرتون سینا  20 سالب پیش و در مسابقات فرمول یک ایتالیا درگذشت.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
به مناسبت تولد دیوید بکام / گل ها و حرکات بکام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خواننـده مشهور ترک؛ مرگ پاشایی را تسلیت گفت (+عکس)




اخبار فرهنگی - خواننـده مشهور ترک؛ مرگ پاشایی را تسلیت گفت (+عکس)

موج ارسال پیام‌های تسلیت برای درگذشت مرتضی پاشایی، به ستارگان موسیقی ترکیه رسید.

اِمراه خواننده، بازیگر و کارگردان ترکیه‌ای - در صفحه فیسبوکش عکسی از زنده‌یاد پاشایی را منتشر کرده و برایش از درگاه خداوند طلب رحمت کرده است.

 

اخبار,ارسال پیام‌های تسلیت برای درگذشت مرتضی پاشایی

 

این پست فیسبوکی با استقبال بسیار زیادی به‌ویژه از طرف مخاطبان ایرانی امراه روبه‌رو شده است. مرتضی پاشایی، متولد 20 مرداد 1363، خواننده، نوازنده، آهنگساز پاپ ایرانی و دانشجوی رشته گرافیک بود. او موسیقی را از چهارده سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد.

پاشایی از 13 آبان به علت شرایط وخیم بیماری در بیمارستان بستری شده بود. وی سرانجام پس از ماه‌ها مبارزه و تحمل درد بیماری صبح روز بیست‌و‌سوم آبان 93 دار فانی را وداع گفت. مراسم تشییع و تدفین این خواننده جوان درمیان حضور انبوه و کم‌نظیر مردم برگزار شد و در رسانه‌های داخلی و خارجی انعکاس گسترده‌ای یافت.

اخبار فرهنگی - آفتاب