ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تساوی حریفان استقلال، سپاهان و ذوب‌‌آهن در شب اخراجی‌ها



 

تساوی حریفان استقلال، سپاهان و ذوب‌‌آهن در شب اخراجی‌ها

 

هفته نوزدهم لیگ برتر عربستان

تساوی حریفان استقلال، سپاهان و ذوب‌‌آهن در شب اخراجی‌ها

در هفته نوزدهم لیگ برتر عربستان تیم‌های النصر، الهلال و الشباب مقابل حریفانشان به تساوی رسیدند.

هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر عربستان شب گذشته با برگزاری 3 دیدار همزمان پیگیری شد. در یکی از این دیدارها النصر، حریف هفته آینده استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در خانه مقابل القادسیه قعرنشین با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شد و با 33 امتیاز در مکان چهارم باقی ماند.

در این دیدار احمد عباس در دقیقه 72 از ترکیب النصر اخراج شد.

در دیگر دیدار الهلال، حریف سپاهان در آسیا و صدرنشین لیگ برتر عربستان در خانه الاهلی یک بر یک متوقف شد تا پس از 3 هفته پیروزی پیاپی، با یک امتیاز بازی شب گذشته 45 امتیازی شده و همچنان در صدر جدول باقی بماند. کریستین ویلهمسون تک گل الهلال را در این بازی به ثمر رساند.

در بازی پایانی شب گذشته نیز الشباب، حریف ذوب‌‌آهن در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا در خانه مقابل دیگر تیم قعرنشین جدول در حالی بدون گل متوقف شد که از دقیقه 82 با اخراج ناصر الشمرانی 10 نفره به کارش ادامه داد.

الشباب با این تساوی با 33 امتیاز با تفاضل گل کمتر نسبت به النصر در مکان پنجم قرار گرفت.

هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر عربستان امشب با برگزاری دیدار الاتحاد، حریف پرسپولیس در آسیا و تیم دوم جدول مقابل الرائد به پایان می‌رسد.


ویدیو مرتبط :
کارشناسی داوری ذوب آهن-سپاهان و نفت-استقلال (نود ۹ آذر)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال گسترش را برد و در صدر ماند/تساوی ذوب آهن و سپاهان در دربی نصف جهان



اخبار,تساوی ذوب آهن و سپاهان

اخبار ورزشی - استقلال گسترش را برد و در صدر ماند/تساوی ذوب آهن و سپاهان در دربی نصف جهان

شاگردان قلعه نویی موفق شدند با نتیجه سه بر صفر از سد گسترش فولاد عبور کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛استقلالی ها در همان نیمه نخست بازی با گسترش فولاد نسخه این تیم را پیچیدند.گل زیبای آرش برهانی در دقیقه 39 مثل آب سردی بود بر پیكره شاگردان تارتار.آنها تا به خودشان بیایند حركت مهاجمان استقلال در دومین دقایق وقت های تلف شده و سرنگونی آنها در محوطه 18 قدم یك پنالتی را برای آبی ها به همراه داشت.ضربه ای كه امید ابراهیمی آن را تبدیل به گل كرد تا استقلالی ها در همان نیمه نخست دور بر صفر از رقیب خودشان پیش افتادند.

در نیمه نخست شاگردان تارتار یك بازی بسته را به نمایش گذاشتند و سعی داشتند تا از راه دور و با استفاده از شوت دروازه رقیب خودشان را باز كنند.

با شروع نیمه دوم استقلالی ها دوباره حمله خودشان را آغاز كردند.آنها كه در خانه بازی می كردند توانایی این را داشتند كه یك بار دیگر دروازه گسترش را باز كنند.اما هر چه آنها می زدند به در بسته خورد.

با این پیروزی استقلالی ها 15 امتیازی شدند و دوباره به صدر جدول برگشتند.شاگردان تارتار هم با همان 6 امتیاز در رده دهم جدول باقی ماندند.

در دیگر بازی این هفته كه همزمان با بازی استقلال و گسترش فولاد برگزار شد سپاهان و ذوب آهن دربی اصفهان را برگزار كردند كه این بازی با تساوی یك بر یك به پایان رسید.

سایرنتایج
ذوب آهن    1 - 1    سپاهان    
تراکتورسازی    3 - 0    نفت‌مسجد‌سلیمان    
نفت تهران    0 - 0    پیکان

اخبار ورزشی - خبرآنلاین