ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تساوی آرژانتین و پاراگوئه در دقایق پایانی


دو تیم آرژاتین و پاراگوئه، دقایقی پیش به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید.

ورزش سه: در حالی که آرژانتین تا لحظات پایانی از حریف خود یپش بود، پاراگوئه توسط لوکاس باریوس به گل رسید تا در اولین گام، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی را متوقف کند.

آرژانتین بازی را در نیمه اول بسیار خوب شروع کرد و کاملا بر بازی مسلط بود و در دقیقه 29 توسط سرخیو آگوئرو، به اولین گل خود رسید. طولی نکشید که لیونل مسی نیز از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و اختلاف را به دو گل رساند. آبی سلسته فرصت این را داشت که در نیمه اول، فشار حملات خود را حفظ کرده و به گل‌های بیشتری برسد ولی آنها موفق به انجام این کار نشدند.

نیمه ی دوم، روند بازی تغییر کرد و این پاراگوئه بود که کم کم به بازی برگشت تا در دقیقه 60، موفق به گلزنی توسط هائدو والدز شد. پاس کاری زیبای بازیکنان و شوت فوق‌العاده ی والدس باعث شد تا اختلاف به حداقل برسد. با این وجود، مارتینو دست به تعویض‌های هجومی زد و هیگواین و ته‌وز را به میدان فرستاد ولی این تعویض‌ها هم نتوانست تاثیری در روند حملات آرژانتین ایجاد کند تا اینکه در دقیقه 90، باریوس موفق شد گل دوم پاراگوئه را به ثمر برساند و بازی را به تساوی بکشاند.

بدین ترتیب آرژانتین که از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شد، گام اول خود را لغزان برداشت و کار خود را در دیگر دیدارهایش سخت کرد.


ویدیو مرتبط :
آرژانتین ۲-۲ پاراگوئه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش برانکو به تساوی پرسپولیس برابر ذوب آهن در دقایق پایانی



اخبار ورزشی,خبر های ورزشی,برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر ذوب آهن گفت: دو تیم فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند اما اگر بعد از گل اول ما پنالتی را گل می کردیم می توانستیم کار حریف را تمام کنیم.

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ بعد از تساوی پرسپولیس مقابل ذوب آهن در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی خیلی زیبایی را شاهد بودیم. هر دو تیم در بالای جدول قرار دارند و همین امر حساسیت بازی را زیاد کرده بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: فکر می کنم تماشاگران هم از دیدن این دیدار لذت بردند. خیلی هیجان داشت این بازی که چهار گل داشت.

وی افزود: باید به بازیکنانم تبریک بگویم به خاطر کیفیت بالایی که در این بازی نشان دادند. همه چیز این بازی در اختیار ما بود. وقتی یک بر صفر بودیم اگر پنالتی را گل می کردیم همه چیز به سود ما تغییر می کرد اما متاسفانه بازهم نتوانستیم پنالتی را گل کنیم و ذوب آهن به بازی برگشت.

برانکو در مورد اینکه عدالت در این بازی رعایت شد گفت: هر کسی از نگاه خودش به این نتیجه نگاه می کند. ذوب آهن هم تلاش زیادی کرد تا بتواند از این شکست فرار کند و در نهایت به این مهم هم رسید و یک امتیاز گرفت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم گفت: ما با همین تعداد در نیم فصل اول یک امتیاز داشتیم اما الان امتیازات بیشتری داریم و در کنار چند تیم دیگر کاندیدای قهرمانی هستیم. وضعیت قهرمانی تا پایان فصل نامشخص و نامعلوم است.

اخبار ورزشی - مهر