ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ترابیان: عدالت نیست که تاوان حضور سپاهان در آسیا را بدهیم/ جواب این افراد را نمی‌دهم



ترابیان: عدالت نیست که تاوان حضور سپاهان در آسیا را بدهیم/ جواب این افراد را نمی‌دهم

رضا ترابیان می‌گوید تاریخ مشخص شده برای فینال جام حذفی به سود پرسپولیس نیست و این تیم نباید تاوان حضور سپاهان را در آسیا پس بدهد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تاریخ مشخص شده برای برگزاری بازی پایانی جام حذفی اظهار کرد: این برنامه‌ریزی برای پرسپولیس سخت است چرا که باید 20 روز را بدون بازی پشت سر بگذارد و در 4 روز دو بازی مهم انجام دهد. ما برای بازی با سپاهان فقط 4 روز وقت داریم ریکاوری کنیم که برای چنین بازی مهمی زمان کمی است.

وی ادامه داد: شاید می‌شد بهتر از این هم برنامه‌ریزی کرد. حداقل می‌شد بازی با ملوان را 2،3 روز زودتر می‌گذاشتند تا فرصت ریکاوری بیشتری برای پرسپولیس فراهم باشد. درست است که سپاهان هم باید در بازی های لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد اما پرسپولیس که نباید تاوان این مساله را بدهد.

ترابیان با اشاره به اینکه عدالت در تعیین تاریخ فینال جام حذفی رعایت نشده است، گفت: به خاطر سپاهان، پرسپولیس هم باید بازی‌هایش را با فشردگی برگزار کند تا عدالت رعایت شود اما این عدالت نیست. به هر حال کسب این جام برای پرسپولیس، هواداران و مدیریت باشگاه خیلی مهم است.

دستیار گل‌محمدی درباره این سوال که از زمانی که به پرسپولیس آمده جو این تیم را چطور دیده، گفت: جو پرسپولیس خیلی خوب است. همه بازیکنان خیلی خوب تمرین می‌کنند و همه برای قهرمانی همدل شده‌اند. تنها مساله مصدومیت چند نفر است که در همین بازی آخر با ذوب آهن برای ما مشکل ایجاد کرده بود و نیمکت‌مان واقعا خالی بود. امیدوارم آسیب دیدگی بازیکنان رفع شود و تیم بتواند هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر به هدف خودش برسد.

ترابیان در ادامه گفت‌وگویش با ایسنا، درباره مسائلی که پیرامون رابطه‌اش با گل‌محمدی پس از آمدنش به پرسپولیس از سوی برخی بازیکنان قدیمی این تیم مطرح شده، گفت: یک سری صحبت‌ها مطرح شد اما من به این افراد و مسادلی که مطرح کردند، جواب ندادم چرا که اهل حاشیه نیستم. من فقط آمده‌ام که به پرسپولیس کمک کنم و باری از دوش این تیم بردارم نه اینکه بخواهم مشکل جدیدی ایجاد کنم. ترجیح می‌دهم به این صحبت‌ها جواب ندهم.

وی درباره اینکه از چه زمانی می‌تواند روی نیمکت پرسپولیس بنشیند، گفت: هنوز قراردادم را با باشگاه نبسته‌ام. البته برای من واقعا قرارداد مهم نیست. آدمی نیستم که دنبال پول و شهرت باشم. خدا را شکر نیازی هم ندارم و قبل از اینکه به پرسپولیس بیایم، کار خودم را داشتم. قدیمی‌ها هم از من شناخت دارند که هیچ‌وقت دنبال شهرت نبوده‌ام و اینجا هم که آمدم به خاطر یحیی بود که از من درخواست کرد و من هم خواستم به او کمک کنم. فکر می‌کنم در این چند روز مجوز نشستن روی نیمکت من صادر می‌شود و از بازی با ملوان می‌توانم روی نیمکت بنشینم./ایسنا

 

 

 


ویدیو مرتبط :
آیا میتوانیم جواب شهداء را بدهیم؟؟؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رحیمی: انصاری‌فرد قول داده بیاید سپاهان/ به موقع‌ جواب رویانیان را می‌دهم



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

رحیمی: انصاری‌فرد قول داده بیاید سپاهان/ به موقع‌ جواب رویانیان را می‌دهم

علیرضا رحیمی: تا به امروز با محسن ایران‌نژاد، محمد غلامی و محمدباقر صادقی قرارداد بسته‌ایم

مدیر عامل باشگاه سپاهان با تاکید بر اینکه به موقع جواب رویانیان را می‌دهم، گفت: مذاکرات خوبی را با کریم انصاری‌فرد انجام داده‌ایم و او نیز قول داده به سپاهان بیاید اما هنوز حضورش قطعی نشده است.

به گزارش گل به نقل از خبرگزاری مهر، علیرضا رحیمی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال سپاهان در فصل نقل و انتقالات گفت: تا به امروز هیچ‌کدام از بازیکنان فصل گذشته ما حتی محسن بنگر و سیدجلال حسینی از ما جدا نشده‌اند و مذاکرات خوبی را نیز برای تمدید قراردادشان با آنها داشته‌ایم و همانطور که گفته‌ام این دو بازیکن هر شرایطی داشته باشند می‌پذیریم.

وی با اعلام اینکه با سه بازیکن جدید نیز قرارداد داخلی امضا کرده‌ایم در خصوص این سه بازیکن گفت: تا به امروز با محسن ایران‌نژاد، محمد غلامی و محمدباقر صادقی قرارداد بسته‌ایم، ضمن این‌که مذاکرات خوبی را نیز با کریم انصاری‌فرد انجام داده‌ایم و او نیز قول داده به سپاهان بیاید اما هنوز حضورش قطعی نشده است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص ناراحتی رحمان احمدی از حضور محمدباقر صادقی در تیم سپاهان گفت: هیچ مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد و رحمان در این مورد هیچگونه صحبتی با من انجام نداده است و صحبتهایی که در خصوص جدایی او از سپاهان مطرح می شود به هیچ وجه صحت ندارد.

وی در خصوص صحبتهای اخیر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه باشگاه‌هایی که وابسته به صنایع نفت و صنایع دیگر هستند باعث آشفتگی بازار نقل و انتقالات بازیکنان شده‌اند، تاکید کرد: درحال حاضر سکوت می‌کنم و نمی‌خواهم پاسخ او را بدهم اما مطمئن باشید به موقع جواب رویانیان را خواهم داد.

رحیمی در خاتمه در خصوص مذاکره فرشید طالبی، پژمان منتظری و علیرضا نورمحمدی با باشگاه سپاهان نیز خاطر نشان کرد: این اسامی بازیکنانی هستند که مد نظر ما می‌باشند ضمن اینکه بازیکنان دیگری نیز هستند که ما قصد داریم با آنها مذاکره کنیم و در خصوص این بازیکنان هنوز هیچ چیزی قطعی نیست. مطمئن باشید همه تلاش خود را برای جذب بازیکنانی که در سپاهان تاثیرگذار خواهند بود می‌کنیم./گل