ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تداوم تیره‌روزی نماینده ژرمن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا / شیاطین سرخ در خانه سوانسی باختند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وردربرمن موفق شد در هفته سوم بوندس لیگا مونشن گلادباخ را شکست دهد تا تیره‌روزی‌های نماینده ژرمن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا ادامه داشته باشد.

تیم‌های وردربرمن و بورسیا مونشن گلادباخ آخرین دیدار هفته سوم بوندس لیگا را برگزار کردند که برمنی‌ها با نتیجه دو بر یک پیروز شدند.

برمن با این برد 4 امتیازی شد و تا حدودی به وضعیت خود در لیگ آلمان سر و سامان داد و از قعرنشینی فاصله گرفتغ اما گلادباخ که در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا به میدان خواهد رفت، سومین باخت متوالی خود را کسب کرد تا بدون امتیاز در قعر بوندس لیگا قرار داشته باشد.

-------------------------------

فان خال به قولش عمل نکرد/ شیاطین سرخ در خانه سوانسی باختند

 

در ادامه هفته چهارم لیگ برتر انگلیس منچستر یونایتد در خانه سوانسی به میدان رفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

لوئیس فان خال که پیش از این بازی عنوان کرده بود که هواداران منچستر پیشرفت تیمش را از این بازی خواهند دید، نتوانست به قولش عمل کند و اولین باخت این فصل را تجربه کرد.

تک گل شیاطین را خوان ماتا در دقیقه 48 به ثمر رساند و باعث شد این تیم از میزبانش پیش بیفتد اما در نیمه دوم ورق برگشت و آیه و گومیس در 5 دقیقه (دقایق 61 و 66) دو گل به ثمر رساندند تا سوانسی پیروزی این نبرد لقب بگیرد.

در دیگر دیدار برگزار شده ساوتهمپتون با سه گل نوریچ را درهم کوبید.


اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
پاری سن ژرمن 3 - 1 چلسی / لیگ قهرمانان اروپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیگ قهرمانان اروپا; پیروزی ارزشمند بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن در خانه حریفان



اخبار,لیگ قهرمانان اروپا


اخبار ورزشی - لیگ قهرمانان اروپا
پیروزی ارزشمند بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن در خانه حریفان

تیم‌های فوتبال بارسلونا و پاری سن ژرمن در خانه حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در شب نخست از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 23:15 شب گذشته دو دیدار به طور همزمان برگزار شد که در مهم‌ترین و حساس‌ترین مسابقه تیم فوتبال منچستر سیتی در ورزشگاه خانگی خود میزبان بارسلونا و یاران لیونل مسی بود.

در این دیدار لیونل مسی در ترکیب ثابت تیمش قرار داشت اما نیمار روی نیمکت ذخیره‌ها قرار داشت.

بارسلونا در گروه H این رقابت‌ها بالاتر از آث میلان، آژاکس و سلتیک به عنوان تیم نخست راهی مرحله حذفی شده بود و منچستر سیتی در گروه D پس از بایرن مونیخ آلمان به عنوان تیم دوم به یک هشتم نهایی رسیده بود.

این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود آبی‌اناری‌ها به پایان رسید.

این دیدار جذاب در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اما در ابتدای نیمه دوم و در دقیقه 54 لیونا مسی روی حرکتی زیبا در محوطه جریمه و در مصافی تک به تک توسط دمیکلیس متوقف شد، خطایی که موجب اخراج این مدافع و اعلام ضربه پنالتی به سود بارسا شد، این پنالتی را مسی تبدیل به گل کرد تا سیتی در خانه با یک بازیکن کمتر و یک گل خورده به بازی ادامه دهد. در دقایق پایانی این دیدار نیز دنی آلوز روی پاس نیمار که در دقیقه 74 به جای سانچز وارد میدان شده بود، موفق به گلزنی شد تا خیال کاتالان‌ها را راحت ‌تر کند.

در دیگر بازی شب گذشته بایر لورکوزن در ورزشگاه خانگی خود پذیرای پاری سن ژرمن بود که این مسابقه با نتیجه 4 بر صفر به سود یاران زلاتان ایبراهیموویچ خاتمه یافت.

متوئیدی در دقیقه 3 و زلاتان ایبراهیموویچ در دقایق 39 از روی نقطه پنالتی و 42 و کابایه 88 برای پاری سن ژرمن در این دیدار گلزنی کردند تا پاریسی‌ها در همان دور رفت خیال خود را بابت صعود به مرحله یک چهارم نهایی تا حد زیادی راحت کنند.

همچنین اسپاهیچ از لورکوزن در دقیقه 59 با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.

بایر لورکوزن در گروه A پس از منچستر یونایتد به عنوان تیم دوم راهی یک هشتم نهایی شده بود و پاری سن ژرمن در گروه C بالاتر از المپیاکوس به عنوان تیم نخست به دور حذفی راه یافته بود.

اخبار ورزشی - فارس