ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تحصیل کرده ترین بازیکن تیم ملی را بشناسید(+عکس)



یکی از ارزان ترین بازیکنان با کیفیت لیگ که وزنه ای برای علیرضا منصوریان در تیم نفت تهران شده و با درخشش در این تیم توانسته نظر کادرفنی تیم ملی را جذب کند.

 به گزارش   خبر  انلاین  ، وحید امیری اولین گل ملی اش را هم زد. او که با از دست دادن پنالتی در جام ملتهای آسیا باعث حذف تیم ملی شد یکی از بهترین های این روزهای فوتبال ماست.

 

اخبار,اخبار ورزشی,تحصیل کرده ترین بازیکن تیم ملی

 
 کارلوس کروش سرمربی تیم ملی اگر می ماند برا یاو برنامه های زیادی داشت اما اگرچه هنوز خیلی از فوتبالدوستان از این پسر محجوب خرم آبادی دلگیرند. اینکه چرا آن پنالتی را در آن شب نحس از دست داده. امیری اما این قدر سعی می کند خوب باشد و کم حاشیه که بزودی می تواند جایی در بین با اخلاق های فوتبال ایران باز کند. او با سواد ترین بازیکن تیم ملی ایران هم هست . دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی ، آن هم بدون استفاده از سهمیه ملی . چون وحید پیش از این عضو تیم ملی نبوده است.  


 اخبار ورزشی  -  خبر  آنلاین 


ویدیو مرتبط :
بهترین بازیکن تیم ملی والیبال؟؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بوسه بازیکن مسیحی تیم ملی بر قرآن ؛ عکس




 اخبار ورزشی - بوسه بازیکن مسیحی تیم ملی بر قرآن ؛ عکس

حجت‌الاسلام مالک معاون فرهنگی باشگاه استقلال، در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی دعایی را قرائت کرد و سپس بازیکنان از دروزاه قرآن عبور کرده و برای حضور در جام جهانی بدرقه شدند. آندرانیک تیموریان نیز از دروزاه قرآن عبور کرد و بوسه‌ای بر قرآن زد.

 

اخبار,اخبار ورزشی, آندرانیک تیموریان

بوسه آندرانیک تیموریان به قرآن

 

اخبار ورزشی -  جام نیوز