ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تجمع اعتراض‌آمیز کارمندان فدراسیون کشتی مقابل دفتر خطیب



تجمع اعتراض‌آمیز کارمندان فدراسیون کشتی ,فدراسیون کشتی

تجمع اعتراض‌آمیز کارمندان فدراسیون کشتی مقابل دفتر خطیب

کارمندان فدراسیون کشتی در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق‌شان مقابل دفتر سرپرست این فدراسیون تحصن کرده و تجمع اعتراض‌آمیز برپا کردند.

چندی پیش بود که کارمندان فدراسیون کشتی در اعتراض به عدم پرداخت حقوق‌ و حق بیمه‌هایشان خواستار ملاقات با خطیب، سرپرست این فدراسیون شدند که وی با وساطت حسن رنگرز و دادن وعده‌های بی سرانجام، سرپرست فدراسیون کشتی آنها را آرام کرد.

اما حالا بعد از گذشت چند هفته و پس از اینکه وعده‌های جناب خطیب عملی نشد، کارمندان فدراسیون در اعتراض به پرداخت نشدن حقوقشان مقابل دفتر سرپرست این فدراسیون اعتصاب و تجمع اعتراض آمیز برپا کردند.

البته گفته می‌شود خطیب اجازه حضور کارمندان فدراسیون را به دفترش نمی‌دهد و از توپچی دبیر فدراسیون خواسته است تا آنها را آرام کند.

بر اساس گفته یکی از کارمندان فدراسیون کشتی، آنها 5 ماه است حقوقی دریافت نکرده‌اند و 9 ماه است که فدراسیون حق بیمه‌های آنها را پرداخت نکرده است.

 این اتفاق در حالی رخ داده است که تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان کشورمان مسابقات جهانی را پیش رو دارند و اواخر شهریورماه باید در بوداپست به مصاف حریفان بروند.

البته مشکلات مالی فدراسیون کشتی و عدم مدیریت در این فدراسیون مختص به کارمندان نمی‌شود و مدت‌هاست که مربیان و کشتی‌گیران تیم‌های ملی نیز از وضع موجود در اردوها راضی نیستند./فارس

 


ویدیو مرتبط :
تجمع اعتراض آمیز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراض ها انتخابات فدراسیون کشتی را لغو کرد/خطیب از کشتی رفت



 فدراسیون کشتی ,  انتخابات فدراسیون کشتی

اعتراض ها انتخابات فدراسیون کشتی را لغو کرد/خطیب از کشتی رفت

به علت اعتراض تعداد از هیاتهای استانی و اعضای مجمع و تعدادی از کاندیداها انتخابات فدراسیون کشتی به تعویق افتاد.

سهراب کنزی دبیرمجمع عمومی فدراسیون کشتی اعلام کرد: به علت اعتراض تعدادی از هیاتهای استانی و اعضای مجمع و تعدادی از کاندیداها، انتخابات فدراسیون کشتی به تعویق افتاد.


طبق برنامه زمان بندی وزارت ورزش و جوانان قرار بود مجمع ریاست فدراسیون کشتی روز یکم آبانماه برگزار شود اما این انتخابات به تعویق افتاد.

مسئولان وزارت ورزش هنوز اسامی کاندیدای احراز پست ریاست فدراسیون کشتی را به طور رسمی اعلام نکرده اند و از طرفی برخی هیات ها خواهان این موضوع هستند که انتخابات به تعویق بیافتد.


البته بنابراین گزارش وزارت ورزش ممکن است طی یکی دو روز آینده یک نفر را به عنوان سرپرست معرفی کند تا در نهایت با ثبت نام جدید مجمع فدارسیون کشتی برگزار شود.


*موافقت سرپرست وزارت ورزش وجوانان با استعفای حجت اله خطیب
صالحی امیری صبح امروز با استعفای حجت اله خطیب سرپرست فدراسیون کشتی موافقت کرد./باشگاه خبرنگاران