ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تبریک نوروزی کارلوس کی روش : ما ایرانی ها مسی را می بخشیم(+عکس)



کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران نوروز را به مردم تبریک گفت . مرد پرتغالی که پنجمین سال مربیگری اش در ایران را در نوروز پشت سر می گذارد سال جدید را به ایرانی ها تبریک گفت. او که این پیغام را روی اینستاگرام تیم ملی گذاشته بود برای مردم ایران نوشت:«سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آخرین ساعات سال جاری شمسی فرارسیدن سال نو را به مردم ایران تبریك گفت.او البته در مصاحبه ای نوروزی صحبت های جالبی هم در مورد تیم ملی انجام داده است. صحبت هایی که همراه تبریک اش در سایت های مختلف منتشر شد.

در این پیام آمده است: "امیدوارم تمامی روزهای سال جدید ایرانی برای شما و خانواده عزیزتان مسرت بخش و تابنده باشد.نوروز مبارك"

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

او البته در مصاحبه ای نوروزی صحبت های جالبی هم در مورد تیم ملی انجام داده است.  صحبت هایی که همراه تبریک اش در سایت های مختلف منتشر شد.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: امیدوار هستم بزرگترین نعمت خداوند که سلامتی است، در سال جدید نصیب مردم ایران شود.

کارلوس کی روش در آستانه عید نوروز اظهار داشت: ابتدا به زبان فارسی عید را به ایرانیان تبریک می گویم. امیدوار هستم بزرگترین نعمت خداوند که سلامتی است، در سال جدید نصیب مردم ایران شود.

وی درباره مدت حضورش در ایران عنوان کرد: دقیقا 5 سال است که در ایران هستم. مطلب اصلی که باعث ادامه این مسیر بود، عشق و علاقه من به مردم ایران بود که دلیل اصلی حضور من در ایران هستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که چقدر با فرهنگ ایران آشنا شده، تصریح کرد: قطعا آشنایی با فرهنگ کشورهایی همچون آمریکا، ژاپن و انگلیس سخت تر از آشنا شدن با فرهنگ ایرانیان بود. سفره هفت سین جاری بودن زندگی را به همه نشان می دهد. برایم جالب بود که ایرانی ها دور تمام سمبل های زندگی می نشینند و سال نو را جشن می گیرند.

کی روش در ادامه در پاسخ به این سوال که به کسی عیدی می دهد، خاطرنشان کرد: افتخار داشتم که 5 سال در ایران باشم و عید نوروز را از نزدیک با مردم جشن بگیرم.

وی درباره موهای سفید خود افزود: فکر می کنم امروز برف می آمد و بروف روی سرم نشسته است!(باخنده) البته خیلی از موهایی که ریخته یا سفید شده به خاطر سردردهایی بوده که بر سر مسائل مختلف در ایران گرفتم.

سرمربی تیم ملی فوتبال درباره اینکه کجای ایران زیباتر است، گفت: من ایران را گشتم و خیلی مکان های زیبایی داشت. از شیراز بگیر که تخت جمشید را دارد تا شهرهای تاریخی اصفهان و یزد و البته شهر زیرزمینی کاشان که بسیار زیباست. نمی توانم بگویم کدام زیباتر است.
کی روش در پاسخ به این سوال که همچنان طرفدار منچستر است، اذعان داشت: بله، خیلی زیاد طرفدار منچستر هستم و البته خیلی هم ناراحتم.

وی درباره گلی که مسی در بازی ایران و آرژانتین وارد دروازه ایران کرد، گفت: به شخصه مسی را دوست دارم اما می دانم که ایرانی ها عاطفی هستند. با این حال می توانم بگویم که ما مسی را به خاطر گلی که به ایران زد، می بخشیم!

سرمربی تیم ملی فوتبال در پایان درباره اینکه سال 95 نیز در ایران خواهد ماند، افزود: با توجه به اینکه در نزدیکی نوروز هستیم، خیلی منصفانه نیست که به این سوال جواب بدهم. البته نمی خواهم از زیر این سوال در بروم. همه اطلاع کافی از شرایط من و تیم ملی را دارند. در این لحظه بسیار مهم است که آرزوی بهترین ها را برای تمام مردم ایران داشته باشم. باید نگاه کنیم و ببینیم که مسیر درست است یا خیر و بعدا تصمیم بگیریم.

 

اخبار ورزشی - عصرایران


ویدیو مرتبط :
تبریک کارلوس کی روش به مردم قبل از ترک ایران...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گوگل تولد حکیم رازی را به اعراب تبریک گفت، به ایرانی ها نه/ عکس



گوگل تولد حکیم رازی را به اعراب تبریک گفت، به ایرانی ها نه/ عکس

مقصر اینکه گوگل یکهزار و صد و چهل و هفتمین سالروز تولد حکیم رازی را برای دامنه های اینترنتی اعراب منطقه جشن گرفته و از دامنه گوگل فارسی خبری نیست، چه کسی است؟

امروز سالروز تولد حکیم رازی است و اگر سری به سایت گوگل کشورهای خاورمیانه و شمال افریقا بزنید، می بینید که این لوگو جایگزین لوگوی گوگل شده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

واقعا مقصر چه کسی است؟ که گوگل فارسی لوگوی خود را به رازی تغییر نداده است؟

www.google.ae (گوگل امارات)

www.google.com/intl/fa (گوگل فارسی)

www.google.com.sa  (گوگل عربستان)

http://www.google.com.eg (گوگل مصر)

 

خبرآنلاین