ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تاریخ برگزاری دربی پایتخت مشخص شد



اخبار,اخبار ورزشی,مسابقات لیگ برتر

 

اخبار ورزشی - انتشار تقویم رسمی مسابقات ۹۳-۹۴
دربی ۷۹ پایتخت؛ ۲۹ یا ۳۰ آبان ماه برگزار می‌شود

سازمان لیگ تقویم رسمی مسابقات لیگ برتر و جام حذفی درفصل ۹۳-۹۴ را منتشر کرد و بر این اساس دیدار استقلال و پرسپولیس در روز ۲۹ یا ۳۰ آبان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت سازمان لیگ، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در نامه‌ای به مهدی تاج نایب رییس فدراسیون فوتبال ورییس سازمان لیگ تقویم یکسال لیگ برتر و جام حذفی را در فصل 94-93 ارائه داد.

در نامه غلامرضا بهروان به مهدی تاج آمده است:

کمیته مسابقات پس از بررسی‌های همه جانبه و برگزاری جلسات متعدد و با دبیر سازمان لیگ و نیز ریاست فدراسیون و کی روش سر مربی و همکاران ایشان ،تقویم مسابقات لیگ برتر و جام حذفی باشگاه‌های  کشور در فصل 94-93 را تدوین و تنظیم نموده است .

بر اساس این تقویم دربی پایتخت در هفته پانزدهم لیگ برتر برگزار می‌شود که بازی‌های این هفته در روز 29 و 30 آبان ماه برگزار خواهد شد.

ضمنا تمام تلاش سازمان لیگ این است که هیچگونه تغییری در مسابقات به وجود نیاید مگر در موارد اضطرای و غیرمترقبه و یا اینکه احتمالا در نیم فصل دوم هفته 29 از مورخه 21/2/94 به 18/2/94 در صورت حذف مرحله یک شانزدهم  مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا جابجا شود.

کمیته مسابقات وظیفه خود می‌داند از تمامی اصحاب رسانه های مختلف کشور، مدیران، بازیکنان، کادر فنی باشگاه ها و هواداران محترم آنان و هیاتهای فوتبال استان‌ها،مدیران گرامی ورزشگاه‌های سراسر کشور، نیروهای انتظامی و یگان ویژه و پلیس راهور و همکاران ارجمند در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تشکر می‌کند.

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
گل های منتخب تاریخ دربی پایتخت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تاریخ و ساعت برگزاری دربی مشخص شد



اخبار,اخبارورزشی,مسابقات سازمان لیگ

 
 اخبار ورزشی - امیدوارم مشکل راه‌آهن برطرف شود

بهروان: دربی را ساعت 14:30 یا 15 برگزار می‌کنیم/ پیکان در ورزشگاه تختی از استقلال و پرسپولیس میزبانی می‌کند

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: دربی استقلال و پرسپولیس روز جمعه و در ساعت 14و 30 یا 15 برگزار می‌شود.

غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با   فارس، درباره ساعت دربی 79 گفت: قصد داریم همه بازی‌ها را به جز دربی در روز پنجشنبه برگزار کنیم و بازی دربی را روز جمعه در ساعت 14 و 30 یا 15 برگزار کنیم تا بتوانیم بهترین سرویس‌دهی را برای هواداران فوتبال داشته باشیم.

وی در مورد وضعیت راه‌آهن برای حضور در لیگ برتر خاطرنشان کرد: به ما گفتند تا سه‌شنبه هفته جاری همه چیز مشخص می‌شود، البته فجرسپاسی آمادگی حضور در لیگ برتر را ندارد و طبق قانون AFC تیمی که از لیگ برتر اوت می‌شود نمی‌توان از لیگ‌های دیگر تیم آورد و باید تیم‌هایی که سقوط کرده‌اند، به لیگ بازگردانده شوند اما امیدوارم طرفین همکاری کنند چرا که راه‌آهن بازیکن گرفته و قرارداد بسته اما به هر حال قانون باید اجرا شود.

بهروان درباره ورزشگاه خانگی پیکان هم ادامه داد: بازی‌های پیکان در ورزشگاه دستجردی برگزار می‌شود اما دیدارهای این تیم با استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه تختی انجام خواهد شد. البته باید بگویم که ورزشگاه قلعه‌حسن‌خان آمادگی میزبانی ندارد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان درباره ورزشگاه خانگی تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: ورزشگاه آنها آماده است اما باز هم باید از این ورزشگاه دیدن کنیم همانطور که 6 بار قبل این کار را انجام دادیم و اگر استانداردهای لازم در این ورزشگاه رعایت شود، این حق طبیعی مسجدسلیمان است که میزبان بازی‌های تیم شهرش باشد.
  اخبار ورزشی - فارس