ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تاج: یک هفته پرسپولیسی هستم یک هفته استقلالی



رئیس سازمان لیگ گفت: «اگر اوضاع پرسپولیس هم مساعد نباشد به این تیم هم کمک می‌کنیم.»

مهدی تاج از مشکلات روز فوتبال ایران حرف زد و نتایج جلسه‌اش با ویندزورجان را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد، ضمن این که با اندکی تاخیر قهرمانی فوتسالیست‌های کشورمان را هم تبریک گفت تا به گلایه به حق آنها هم پاسخ گفته باشد.
 

ماحصل صحبت های تاج پیش روی شماست:

* بعضی از باشگاه‌ها مدعی هستند سازمان لیگ به استقلال نگاه ویژه‌ای داشته که بدهی لاوره را پرداخت کرده است؟
- این هم از آن حرف‌هاست که فقط به خاطر بهانه‌تراشی عنوان می‌شود. نکند حالا به استقلالی بودن متهم شده‌ام؟!

 * یک جورایی؟!
- استقلال در آستانه کسر امتیاز قرار داشت و در صورتی که مطالبات این بازیکن پرداخت نمی‌شد نامه کسر امتیاز به فدراسیون می‌رسید آن وقت خدا را خوش می‌آید که پول سهم استقلال در حساب ما باشد و این تیم با نامه کسر امتیاز روبه‌رو گردد.

 * گاهی اوقات اشتباهات داوری را هم از چشم شما می‌بینند مخصوصا اگر این اشتباهات به نفع تیم‌های اصفهانی باشد؟
- همین چند هفته پیش بود که به طور مرتب می‌شنیدم تاج پرسپولیسی است و به داوران گفته هوای پرسپولیس را داشته باشند. به هر حال، عادت کرده‌ام که یک هفته پرسپولیسی باشم یک هفته استقلالی و هفته سوم هم حامی تیم‌های اصفهانی قلمداد شوم اما واقعیت مطلب این است که برای من تفاوتی نمی‌کند تیمی که درخواست کمک کرده چه تیمی است و اصلا به دنبال این باشم که از یک تیم خاص حمایت کنم. بنده به عنوان رئیس سازمان لیگ همیشه آماده‌ام در مشکلات تیم‌های تحت پوشش ورود کنم و تا جایی که می‌توانم به آنها کمک کنم.

 

من فکر می‌کنم همان‌طوری که جذابیت فوتبال به کری بین طرفدارانش است جذابیت شما با هم همین حواشی است که بعضی‌ها قصد دارند به مدیران فوتبال نسبت دهند. اما خیال‌تان را راحت کنم نه من و نه هیچ مدیر دیگری حاضر نیست برای موفقیت یک تیم از اعتبار و آبروی خودش مایه بگذارد. اینها ساخته ذهن بعضی‌هاست ایرادی هم ندارد و گلایه‌ای هم نداریم.

 * شما در مالزی با دبیر کل AFC جلسه داشتید چقدر می‌توانید به نتایج این جلسه امیدوار باشید؟
- تا جایی که به این جلسه برمی‌گشت من در صحبت با دبیر کل کنفدراسیون آسیا توانستم وی را متقاعد کنم که تیم‌های باشگاهی عربی و به خصوص عربستانی‌ها برای بازی کردن در ایران هیچ مشکلی ندارند و همه‌چیز به خاطر مسائل سیاسی است که فدراسیون فوتبال عربستان قصد دارد وارد فضای فوتبال کند.

 * یعنی می‌شود روی حمایت ویندزورجان حساب کرد؟
- به هر حال در این جلسه که متقاعد شد اما تاکید می‌کنم این کافی نیست ما باید با اکثریت اعضای کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا لابی کنیم و با تشریح شرایط موجود از آنها بخواهیم از حق دفاع کنند.

* نظر شما در مورد مناقشه با عربستان تغییر کرده است؟
- نه، من از همان اول می‌گفتم ما باید روی مواضع خودمان ایستادگی کنیم تا عربستان مجبور شود کوتاه بیاید. حالا هم همین حرف را تکرار می‌کنم و معتقدم باید سر حرف‌مان بایستیم.

 * چرا قهرمانی فوتسالیست‌ها را تبریک نگفته‌اید؟
- این که تبریک نگفته باشم نیست منتهی در مصاحبه با یکی دو تا از رسانه‌ها صحبت از این موفقیت نشد و من هم نمی‌توانستم پیرامون سئوالی که از من پرسیده نشده پاسخ دهم. اصلا تقصیر شما رسانه‌هاست (با خنده) به هر روی قهرمانی تیم ملی فوتسال را در مسابقات آسیایی تبریک می‌گویم و امیدوارم با ایستادن روی یکی از سکوهای مسابقات جام‌جهانی این موفقیت تجدید گردد.
 
* پرسپولیس هم با مشکل بی‌پولی روبه‌رو شده و تمرینات این تیم تعطیل شده بود، آیا حاضرید به باشگاه پرسپولیس هم پول بدهید؟
- این پول که پول ما نیست. پولی است که از حساب مطالبات این باشگاه‌ها کم می‌شود. چرا که نه اگر اوضاع پرسپولیس هم مساعد نباشد به این تیم هم کمک می‌کنیم. گفتم که برای من تفاوتی ندارد که تیم مقابلم استقلال است یا پرسپولیس.
 
* باند اصفهانی‌ها از حضور در انتخابات ریاست فدراسیون کنار کشیده؟
- کدام باند اصفهانی‌ها؟ شما هم یک چیزی شنیده‌اید و...
 
* راه ندادن دوربین‌ها به ورزشگاه دوباره بحث روز شده؟
- ببینید من همیشه گفته‌ام راه ندادن دوربین‌ها همیشه آخرین راه است و اگر از گزینه‌های دیگر ناامید شویم مجبوریم به این مورد فکر کنیم. حالا هم به موازات اقدامات دیگر این موضوع را مورد توجه قرار داده‌ایم تا به نتیجه برسیم.

 

اخبار ورزشی - نود


ویدیو مرتبط :
گرو هفته دوم 93/10/19 خروس سرخ تاج مهرم!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دژاگه:ناراحت تیم ملی و بازی‌های حساس هستم/۸ تا ۱۲ هفته از میادین دورم



اشکان دژاگه,مصدومیت اشکان دژاگه

دژاگه:ناراحت تیم ملی و بازی‌های حساس هستم/۸ تا ۱۲ هفته از میادین دورم

هافبک تیم ملی فوتبال گفت: بیشتر از هر چیز دوری از تیم ملی و عدم حضور در بازی های حساس ناراحتم می‌کند.

به گزارش فارس اشکان دژاگه در خصوص آخرین وضعیت خود بعد از عمل جراحی روی پایش اظهار داشت: 2 هفته باید خانه نشین باشم و کاری نمی توانم انجام دهم.

وی افزود: در دقیقه 30 بازی با کوئیز پارک رنجرز مصدوم شدم و سرمربی فولام فکر می کرد می توانم در بازی بعدی برای این تیم بازی کنم اما بعد پزشک گفت باید جراحی کنم و این فصل را به طور کامل از دست دادم. 8 تا 12 هفته زمان می برد تا بتوانم با تیم تمرین کنم. بیشتر از همه ناراحت تیم ملی و بازی های حساسش هستم. امیدوارم در این سه بازی امتیازات لازم را بگیریم.

وی در مورد اینکه کسی با او تماس گرفته است یا نه گفت: بعد از مصدومیتم همسر، پدر ،مادر و برادرم خیلی نگران بودند و دوستانم هم پیامک زدند و از ایران هم جواد نکونام، تیموریان، رحمتی، شجاعی تلفن زدند و حالم را پرسیدند و با این تماس ها خوشحال شدم./فارس