ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تاج: کسی برای فسخ قرارداد برانکو به سازمان لیگ مراجعه نکرده است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


حق پخش تلویزیونی را پیگیری می‌کنیم
تاج: کسی برای فسخ قرارداد برانکو به سازمان لیگ مراجعه نکرده است/ بازیکنان امید پنج‌شنبه می‌آیند

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: کسی برای فسخ قرارداد برانکو یا ثبت یک قرارداد یک سرمربی جدید برای پرسپولیس اقدام نکرده است.

مهدی تاج در گفت‌وگو با فارس، در مورد شایعه حضور مخفیانه یک مربی در سازمان لیگ برای ثبت قرارداد با پرسپولیس گفت: اصلا چنین مسئله‌ای صحت ندارد و هیچ کسی برای ثبت قرارداد جدید با پرسپولیس به سازمان لیگ مراجعه نکرده است. عقیده شخصی من این است که برانکو یک مربی بزرگ است که حضورش می‌تواند به نفع فوتبال کشورمان باشد. حضور مربیانی مثل برانکو به سود فوتبال ایران است.

وی در مورد اینکه آیا برانکو برای فسخ قراردادش با پرسپولیس اقدامی کرده است، گفت: این مسئله هم اصلا صحت ندارد و کسی برای فسخ قرارداد برانکو نیز اقدامی کرده است.

رئیس سازمان لیگ در مورد اینکه سرافراز رئیس صدا و سیما وقت ملاقاتی به او و کفاشیان نداده است، گفت:من و کفاشیان جلساتی با مجتهد از مسئولان ارشد صدا و سیما داشته‌ایم اما با رئیس محترم صدا و سیما ملاقاتی نکرده‌ایم. با این حال ما برای احقاق حق باشگاه‌ها که همان حق پخش تلویزیونی است مسیر خودمان را طی می‌کنیم و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

تاج در مورد اینکه باشگاه نفت درخواست تعویق باز‌ی‌اش را داشته و یا اینکه بازیکنان امید را یک روز زودتر در اختیار داشته باشند، گفت: من خودم با حبیب کاشانی مدیر تیم امید در این زمینه صحبت کردم و قرار شد برای همکاری باشگاه‌ها با تیم امید بازیکنان روز پنج‌شنبه در تهران باشند و در اختیار باشگاه‌هایشان قرار بگیرند تا آنها نیز بتوانند از بازیکنان‌شان در مسابقات لیگ برتر به شکل مطلوب استفاده کنند.

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
فوتبال 120- فسخ شدن قرارداد اسپاهیچ با لورکوزن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ویژه‌: برداشت 590 هزاردلاری از حساب سازمان لیگ؛ پول قرارداد كی‌روش پرداخت شد



اخبار ورزشی,قرارداد کی روش,دستمزد کی روش,مبلغ قرارداد کی روشا

 

ویژه‌: برداشت 590 هزاردلاری از حساب سازمان لیگ؛ پول قرارداد كی‌روش پرداخت شد

كی‌روش كه به دنبال دریافت قسط قرارداد خود بوده است علی كفاشیان را زیر فشار گذاشته تا به هر شكل ممكن این رقم به وی پرداخت بشود

ب رضایت كارلوس كی‌روش سرمربی پرتغالی‌تبار تیم ملی فوتبال ایران یكی از مهمترین دغدغه‌های فدراسیون فوتبال ایران است.

كارلوس كی‌روش كه از حرف‌های شب گذشته علی كفاشیان هم مشخص بود آنها تمام تلاش خود را برای راضی نگه داشتن او به كار خواهند گرفت رابطه عجیبی با فدراسیون فوتبال دارد كه گاها اینطور به نظر می‌رسد كه چندان هم نباید به آن دل بست.

 

عمده مشكلات كارلوس كی‌روش زیرساخت‌های فوتبال ایران و البته مباحث مالی است كه با توجه به مشكلاتی كه فعلا در حوزه سیاسی و اقتصادی وجود دارد ممكن است آنچنان كه فدراسیون تلاش می‌كند نتیجه‌اش را نبیند.

در این شرایط یك اتفاق مهم در حوزه روابط مالی فدراسیون و كارلوس كی‌روش رخ داده است. كارلوس كی‌روش كه به دنبال دریافت قسط قرارداد خود بوده است علی كفاشیان را زیر فشار گذاشته تا به هر شكل ممكن این رقم به وی پرداخت بشود و فدراسیون هم به ناچار بیش از 700 میلیون تومان از حساب سازمان لیگ برداشت كرده تا مبلغ 590هزاردلار به كارلوس كی‌روش پرداخت كند.

 

كی‌روش در زمینه مسائل مالی كاملا حرفه‌ای عمل می‌كند و به هیچ وجه احساسات را در این مورد به خصوص دخالت نداده است. هرگاه كه فدراسیون در پرداخت پول به كی‌روش كوتاهی كرده او به سادگی خود را به اولین پرواز رسانده تا به یك سفر كاری برود!/گل