ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بیس‌بال ایران نایب قهرمان غرب آسیا شد


تیم ملی بیس بال ایران در دوازدهمین دوره مسابقات غرب آسیا به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

ایسنا: مسابقات بیس‌بال غرب آسیا در شهر اسلام آباد پایتخت پاکستان به پایان رسید و تیم ایران با برتری 18 بر 5 مقابل عراق، به مقام نایب قهرمانی رسید. پاکستان نیز با حساب 13 بر صفر از سد هند گذشت و با سه برد بر سکوی نخست ایستاد.

تیم ملی بیس بال ایران هم با 2 برد برابر هند و عراق و شکست مقابل پاکستان عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.


ویدیو مرتبط :
مسابقات بیس بال کاپ غرب آسیا / ایران - هند (2)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایران نایب قهرمان بسکتبال غرب آسیا


تیم بسکتبال جوانان که به نمایندگی از ایران در مسابقات قهرمانی غرب آسیا شرکت کرده بود با مجموع چهار پیروزی و تنها یک باخت عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

خبرگزاری مهر: در چارچوب آخرین روز از چهاردهمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی غرب آسیا که در امان اردن جریان دارد، شامگاه پنجشنبه تیم جوانان ایران به مصاف عراق رفت و موفق شد این بازی را با نتیجه 69 بر 58 به سود خود تمام کند.

این پنجمین دیدار تیم بسکتبال جوانان ایران در این دوره از مسابقات قهرمانی غرب آسیا بود. نماینده کشورمان که به منظور آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به این رقابت‌ها اعزام شده است، در دو دیدار ابتدایی خود برابر تیم‌های فلسطین (69 بر 66) و یمن (76 بر 39) به پیروزی رسیده بود. این تیم بعد از شکست 69 بر 57 مقابل اردن موفق شد در چهارمین دیدار نیز تیم سوریه را 77 بر 74 با شکست مواجه کند.

با این عملکرد و با توجه به نتیجه گیری پنج تیم دیگر شرکت کننده در مسابقات قهرمانی غرب آسیا، تیم جوانان ایران موفق شد با مجموع چهار پیروزی و تنها یک باخت عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند.