ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بوفون نمایشگاه برپا می کند



 

 

 

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایتالیا پس از رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۰ نمایشگاه کارهای چوبی خود را برپا می کند.

به گزارش روزنامه نویه زوخرسایتونگ «جیان لوئیجی بوفون» قصد دارد، آثاری را که در کارگاه نجاری خود در اوقات فراغت به وجود آورده است، پس از رقابتهای آفریقای جنوبی به صورت یک نمایشگاه برای تماشای دوستدارانش در تورین فراهم کند.

بوفون در این باره عنوان کرد: پس از اینکه درخواستهای زیادی از طریق نامه های الکترونیکی در ارتباط با کارهایی که ساخته ام دریافت کردم، خانواده ام مرا برای عرضه در نمایشگاهی ویژه تشویق کردند که بدین خاطر آن را به زمان پس از مسابقات جام جهانی موکول کردم.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
ایتالیا سه نمایشگاه تخصصی در تهران برپا می کند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نمایشگاه کتاب انقلاب در شهر سنقر کلیایی برپا شد



 

 

نمایشگاه کتاب

 

به گزارش روابط عمومی استان کرمانشاه از دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی سنقر کلیایی این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره یوم ا... ۲۲ بهمن در شهرستان اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب از تاریخ ۱۴/۱۱/۸۸ به مدت ۷ روز در محل کتابخانه این شهرستان برگزار نمود.


این نمایشگاه با حضورامام جمعه ، فرماندار و دیگر مسولین در ساعت ۹ روز ۱۴ بهمن افتتاح شد و مورد بازدید علاقه مندان قرار گرفت.

 

شایان ذکر است این نمایشگاه با حدود ۱۲۰۰عنوان با موضوعات مختلف در زمینه های دینی و مذهبی ،ادبیات ،کامپیوتر و همچنین آثاری از مولفین شهرستان و نیز غرفه در خصوص نرم افزارهای کاربردی برپا شد ه است.

 

این نمایشگاه محصولات خود را با ۲۰ درصد تخفیف ویژه به مراجعین عرضه می داردو همچنین نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصرپذیرای بازدیدکنندگان نمایشگاه است.

 

در پایان رییس دبیرخانه انجمن شهرستان با بیان استقبال بسیار خوب در روز اول از نمایشگاه برگزاری این نمایشگاه ها را عاملی در جهت رشد و ارتقا کتابخوانی شهرستان بیان نمود.