ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

به اخراج صادقیان شک نکنید/ سوشا باید پول بدهد تا در پرسپولیس بازی کند



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - به اخراج صادقیان شک نکنید/ سوشا باید پول بدهد تا در پرسپولیس بازی کند

مدافع پیشین پرسپولیس با اشاره به حاشیه‌های این تیم در هفته‌های اخیر گفت: حمید درخشان چاره‌ای ندارد تا با این وضعیت کنار بیاید، اگر او بازیکن داشت خیلی‌ها را کنار می‌‌گذاشت.

مرتضی فنونی‌زاده درمورد حاشیه‌های اخیر پرسپولیس و اعتراض بازیکنان به تعویض و نیمکت‌نشینی گفت: در این زمینه سرمربی تصمیم‌گیرنده است. به‌عنوان مثال رضا حقیقی حرکت بسیار زشتی انجام داد و جالب اینجاست که هواداران هم شعار دادند و گفتند که ما بازیکن بی‌اخلاق نمی‌خواهیم. درخشان در حال حاضر چاره‌ای جز تحمل این وضعیت ندارد، چون دستش خالی است و اگر اینطور نبود مطمئن باشید خیلی‌ها را کنار می‌گذاشت.

وی در خصوص خداحافظی سوشا مکانی از پرسپولیس تأکید کرد: فوتبالیست‌ها باید آرزو داشته باشند که حتی روی نیمکت پرسپولیس بنشینند. بازیکنی مثل مکانی که اینطور رفتار می‌کند باید پول بدهد تا در پرسپولیس بازی کند، ولی الان مثل اینکه دوره و زمانه عوض شده است. غیر از دو سه بازیکن؛ بازیکنان پرسپولیس به هیچ عنوان در حد بازی کردن در این تیم نیستند و درخشان هم گرفتار شده است. اگر او چاره‌ای داشت، شک نکنید که دو ماه پیش بازیکنی مثل صادقیان را اخراج می‌کرد.

فنونی‌زاده گفت: پرسپولیس در دهه 60 ستاره‌های زیادی داشت، ولی اگر قرار بود بازیکنی مثل پیوس، درخشان، محمدخانی یا کرمانی مقدم تعویض شود، این کار با احترام انجام می‌شد. شما می‌بینید که الان بازیکن پرسپولیس تعویض می‌شود، ولی حتی حاضر نیست با مربی یا بازیکن تعویضی دست بدهد. آن زمان علی پروین همه‌کاره بود و اصلا چیزی به‌نام کمیته انضباطی یا باشگاه وجود نداشت. نکته مهم این بود که ما با هم رفیق بودیم و احترام یکدیگر را نگه‌ می‌داشتیم.

بازیکن پیشین پرسپولیس درمورد انتقادهای صورت گرفته از علی دایی که گفته می‌شود او تیم را بد بسته است، تأکید کرد: من هم معتقدم که دایی تیم را بد بسته است، ولی شاید او هم دلایل خودش را داشته باشد و بگوید که باشگاه پول نداشت. پرسپولیس اصلا خوب یار نگرفت و بازیکنانی مثل حسینی، خلعتبری و پولادی به این دلیل جدا شدند که می‌دانستند پرسپولیس تضعیف شده است.


او در مورد دربی پایتخت خاطرنشان کرد: این بازی، هیچ ربطی به شرایط دو تیم ندارد. از هواداران پرسپولیس می‌خواهم که تیمشان را حمایت کنند، اتفاقا پرسپولیس هر وقت ضعیف‌تر بوده از استقلال امتیاز گرفته است.
اخبار ورزشی - تسنیم


ویدیو مرتبط :
اخراج سوشا مکانی از پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شک نکنید کرار در فینال حذفی بازی خواهد کرد



سرمربی تیم فوتبال , حمید درخشان , کفاشیان

 

سرمربی تیم فوتبال شاهین گفت: «جاسم کرار به بوشهر برمی گردد و او را در فینال حذفی مقابل استقلال بازی می دهم.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از پانا، حمید درخشان در پاسخ به این سئوال که چرا به بوشهر نرفتید؟ اظهار داشت: «دلیلی ندارد به بوشهر نروم. فعلا که خبری نیست و بعد از بازی با داماش 4، 5 روز به بچه ها استراحت دادم و مطمئن باشید با شروع تمرینات به بوشهر می روم.»

وی افزود: «وقتی به شاهین برگشتم که مسئولان قول دادند، مشکل را حل کنند. حالا هم خیلی پیگیر هستند تا به تعهداتشان تا قبل از عید عمل کنند. هدفم از شرط گذاشتن به خاطر خودم نبود. فقط می خواهم بچه ها از این شرایط خارج شوند و به پول خود برسند تا با تمرکز بهتر برای تیم بازی کنند. یقین بدانید بازیکن وقتی تمرکز داشته باشد، تیم به موفقیت می رسد.»

سرمربی شاهین تصریح کرد: «با افراشته جلسه خوبی داشتم و قول داد که مشکلات حل شود. بالاخره یک سری راهکارهایی هست که می تواند تیم را از بحران خارج کند. من به حل شدن این مشکلات امیدوارم ولی بعضی وقت ها عده ای کارهایی می کنند که آدم ناامید می شود.»

درخشان در خصوص شایعه قهر کرار از شاهین گفت: «اصلا صحت ندارد. کرار با من صحبت کرد ضمن این که مصدوم است. او به تیم ملی عراق دعوت شده و به کشورش رفته. امیدوارم سالم برگردد. او قهر نکرده و قطعا اگر در شرایط خوبی باشد، به ما کمک می کند.»

وی تاکید کرد: «نمی دانم استقلالی ها با افراشته چه قول و قرارهایی گذاشتند ولی وقتی بازیکنی از باشگاه پول می گیرد و باشگاه هم برایش هزینه می کند باید در اختیار باشد. من از کرار مقابل استقلال استفاده می کنم. شک نکنید.»

سرمربی شاهین افزود: «هدفم در شاهین ابتدا رساندن این تیم به جایگاه خوبی است که در خطر نباشیم. سپس گرفتن جام حذفی. تمام تلاش باشگاه و بازیکنان کسب جام است. برای این جام خیلی تلاش شده و باید به سرانجام برسیم.»

درخشان در خصوص انتخابات فدراسیون گفت: «امیدوارم استقلال و دموکراسی در اولویت انتخابات قرار گیرد. باید مجمع به کسانی رای بدهد که صلاحیت و شایستگی دارد نه به سفارشات و توصیه ها. البته در مجمع کسانی هستند که به توصیه ها گوش نمی کنند و استقلال رای دارند.»

وی تاکید کرد: «کفاشیان در کارش هم معایب داشت و محاسن. او تجربه خوبی کسب کرده. امیدوارم اگر کفاشیان و عزیزمحمدی انتخاب شدند اشتباهات گذشته خود را تکرار نکنند. آنها باید استقلال و قدرت کاری خود را حفظ کنند.»