ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بهروان: تصمیمات به ضرر استقلال باشد ما «بد» می‌شویم!/ آقایان قانون را مطالعه کنند



چطور بعد از بازی با داماش برنامه‌ریزی ما ضعیف نبود؟

بهروان: تصمیمات به ضرر استقلال باشد ما «بد» می‌شویم!/ آقایان قانون را مطالعه کنند

رئیس سازمان لیگ برتر گفت: آنجایی که تصمیم به ضرر استقلالی‌ها باشد ما بد هستیم ولی هر وقت تصمیمات به نفع آنها باشد برنامه‌ریزی خوب است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

غلامرضا بهروان رئیس سازمان لیگ پس از لغو دیدار استقلال و گهر در گفت‌وگو با فارس در خصوص این اتفاق اظهار داشت: قانون می‌گوید که اگر بازی به دلیل مسائل جوی برگزار نشد با یک روز تاخیر مسابقه انجام شود.

وی در خصوص اظهار نظر پورحیدری مبنی بر اینکه استقلال فردا بازی نمی‌کند گفت: قانون برتر از افراد است و هر چیزی که قانون می‌گوید باید اجرا شود. اینکه پورحیدری بگوید ما بازی نمی‌کنیم حرف درستی نیست.

بهروان در خصوص بازگشت استقلال به اراک گفت: استقلالی‌ها هتل‌های اینجا را قبول ندارند چون تا آنجا که من می‌دانم هم در بروجرد و هم در خرم‌آباد هتل وجود دارد ولی دوستان این مسئله را قبول ندارند.

رئیس سازمان لیگ ادامه گفت‌وگو با فارس در خصوص اظهار نظر معاون باشگاه استقلال مبنی بر اینکه برنامه‌ریزی سازمان لیگ ضعیف است گفت: من جواب هیچ کس را نمی‌دهم اما سئوال من این است آنجایی که هر تصمیمی به نفع استقلال باشد خوب است اما اگر به زیان آنها باشد ما بد می‌شویم.

وی تاکید کرد: مگر آن روزی که آنها از پرواز جا ماندند بازی را به تعویق نینداختیم. چطور آن زمان برنامه‌ر یزی خوب بود من برای دوستان متاسفم ولی آقایان لطف کنند و قانون را مطالعه کنند.

بهروان در پایان گفت: مسابقه دو تیم گهر و استقلال فردا ساعت 13:30 قطعا برگزار خواهد شد.

برگزاری بازی برای تماشاگران هم خطرناک است/ به احترام مردم بازی می‌کنیم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: زیرساخت‌های ورزشگاه تختی مناسب نیست و حتی برگزاری مسابقه برای تماشاگران تیم گهر هم خطرناک است.

میرشادماجدی در گفت‌وگو با  فارس در خصوص عدم برگزاری مسابقه گفت: از لحظه‌ای که دورود رسیدیم مشغول صحبت با ناظرین و تیم داوری بودیم اما در این ورزشگاه، حفاظ‌ها و دیوارهایی که دیدم برگزاری این مسابقه بسیار سخت خواهد بود.

وی افزود: متاسفانه زیرساخت‌های این ورزشگاه مناسب نیست و حتی این مسئله برای تماشاگران و مردم عزیز دورود خطرناک خواهد بود. ما به احترام مردم دورود از همان ابتدای هفته پذیرفتیم که در این شهر بازی کنیم و هیچ مشکلی هم با مردم خونگرم استان لرستان نداریم ولی اعتقاد ما این است که ورزشگاه تختی گنجایش حضور آن همه تماشاگر را ندارد.

وی در خصوص اظهار نظر پورحیدری مبنی بر اینکه ما فردا بازی نمی‌کنیم گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم ولی طبق قانون باید 24 ساعت آینده به میدان برویم.

ماجدی در پایان در خصوص اینکه تیم استقلال در ورزشگاه معطل مانده بود تا تماشاگران خارج شوند گفت: ما دقایقی در ورزشگاه حضور داشتیم تا خیل عظیم جمعیت مجددا از ورزشگاه بیرون بروند و برای اقامت به اراک برمی‌گردیم و فردا در این بازی به دورود باز خواهیم گشت./فارس

 


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با پیام صادقیان - تصمیمات به ضرر پرسپولیس بود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حال بهروان بد شد


حال رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ بد شد.

کاپ: حال رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ بد شد.

غلامرضا بهروان پس از پایان فینال جام حذفی دچار افت شدید فشار شد.