ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بهداد سلیمی طلا گرفت


بهداد سلیمی در پایان حرک یک ضرب مسابقات وزنه برداری جام فجر رکورد 205 کیلوگرم را ثبت کرد و مدال طلا گرفت، مدال نقره نیز به بهادر مولایی رسید.

خبرگزاری ایسنا: بهداد سلیمی در پایان حرک یک ضرب مسابقات وزنه برداری جام فجر رکورد 205 کیلوگرم را ثبت کرد و مدال طلا گرفت، مدال نقره نیز به بهادر مولایی رسید.

مسابقات وزنه برداری جام فجر وارد آخرین روز شد و وزنه برداران دسته فوق سنگین به رقابت پرداختند.

بهداد سلیمی پس از هفت ماه دوری دوباره بر روی تخته مسابقات حاضر شد. بهادر مولایی نیز دیگر نماینده ایران در این رقابتها است.

سلیمی حرکت یک ضرب خود را با ثبت رکورد 205 کیلوگرم و کسب مدال طلا به پایان رساند.

مولایی نیز با رکورد 181 کیلوگرم در حرکت یک ضرب مدال نقره گرفت.

حرکت یک ضرب

بهادر مولایی به عنوان اولین نماینده ایران بر روی تخته مسابقات آمد و در اولین حرکت وزنه 176 کیلوگرم را انداخت.

انوشیروانی برای حرکت دوم وزنه او را به 181 کیلوگرم افزایش داد و مولایی توانست آن را بالای سر ببرد. وزنه بردار فوق سنگین ایران در اخرین حرکت 190 کیلوگرم را انداخت و با همان 181کیلوگرم مدال نقره را کسب کرد.

دنیل دولگا از لهستان نیز با رکورد 180 کیلوگرم مدال برنز گرفت.

بهداد سلیمی آخرین وزنه برداری بود که در حرکت یک ضرب وزنه زد. او در ابتدا پشت وزنه 195 کیلوگرم قرار گرفت و این وزنه را ثبت کرد و با این رکورد مدال طلا یک ضرب را به دست اورد.

قهرمان المپیک لندن در حرکت دوم 201 کیلوگرم را به راحتی مهار کرد. آخرین وزنه انتخابی برای سلیمی 205 کیلوگرم بود که این وزنه را نیز ثبت کرد.


ویدیو مرتبط :
مراسم اهدای مدال طلا به بهداد سلیمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهداد سلیمی: در سه وزن شانس طلا داریم


پرچمدار ایران در بازی‌های آسیایی می‌گوید که وزنه‌برداران ایران در سه وزن شانس قهرمانی در بازی‌های آسیایی دارند.

خبرگزاری ایسنا: بهداد سلیمی، در رابطه با وضعیت تیم ملی وزنه‌برداری ، اظهار کرد: فکر می‌کنم امروز کیانوش رستمی و رسول تقیان استارت مدال گرفتن را بزنند. امیدوارم که در روز آخر هم من به همراه مولایی بتوانیم نتیجه‌ خوبی بگیریم. در مجموع وضعیت تیم بهتر از دوره‌های گذشته است و در سه وزن شانس مدال طلا داریم.

او در رابطه با رقیبان خود گفت: وزنه‌برداران چین ، کره‌ای در وزن من حریفان نسبتا خوبی هستند اما امیدوارم من و مولایی بهتر از آنها عمل کنیم.

سلیمی در پایان گفت: پرچمداری در بازی‌های آسیایی افتخار بزرگی برای من است که امیدوارم که با دعای خیر مردم بتوانم مدال طلا بگیرم تا بازی‌های آسیایی یکی از بهترین خاطرات من شود و البته این انتظارات استرس وارد می‌کند و استرس چیزی است که همیشه به همراه ورزشکاران بوده است.