ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بلكبرن با ژرمیو وارد مذاكره شد



 

 

 

بلكبرن با ژرمیو وارد مذاكره شد

 

باشگاه انگلیسی بلکبرن با طرف برزیلی برای انتقال قرضی رونالدینیو در نیم فصل دوم لیگ برتر تماس گرفت.

باشگاه بلکبرن راورز پس از کسب اطمینان از جدایی قطعی رونالدینیو از باشگاه میلان با ارسال نامه‌ای رسمی به باشگاه ژرمیو به عنوان مالک جدید جادوگر خواستار انتقال قرضی وی به این تیم انگلیسی شد.

130 هزار پوند در هفته حقوقی است که وکیل و برادر رونالدینیو ادعا می‌کند در پیشنهاد بلکبرن راورز گنجانده شده که البته تا حدودی غیر منطقی به نظر می‌رسد.

وکیل رونالدینیو از دریافت پیشنهاد از چند باشگاه دیگر انگلیسی نیز سخن گفته و منبع خبری مذکور معتقد است وی به طرز واضحی مشغول بازارگرمی برای موکل خود است.

مالک هندی جدید بلکبرن در سخنانی خود را عاشق رونالدینیو توصیف کرده و آرزو دارد او را در تیمش داشته باشد.

این که رونالدینیو در آینده‌ای نزدیک با لباس ژرمیو فوتبال حرفه‌ای را تجربه می‌کند یا در ایوودپارک مستقر می‌شود هنوز مشخص نیست اما آنچه که رسما تایید شده این‌که جادوگر دیگر عضو خانواده روسونری نیست.


ویدیو مرتبط :
بلكبرن 1-1 منچسترسیتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزير امور خارجه ايران وارد منامه شد.






وزیر امور خارجه



منامه - وزير امورخارجه ايران جمعه شب وارد منامه پايتخت بحرين شد و مورد استقبال رسمي "نزار بحارنه" وزير مشاور در امور خارجه اين کشور قرار گرفت.

 

 

به گزارش خبرنگار اعزامي ايرنا ، "منوچهر متکي" که پيش از بحرين به سودان و جيبوتي سفر کرده بود ، براي شرکت در ششمين نشست مباحث امنيتي منامه وارد بحرين شده است.

 

 

متکي در حاشيه اين نشست قرار است با برخي از مسئولان عاليرتبه بحريني و کشورهاي حاضر در اين نشست ديدار کند.