ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بكام در لس آنجلس گالكسی می ماند



 

بكام در لس آنجلس گالكسی می ماند

 

دیوید بکام ظاهرا در آستانه توافق با باشگاه لس آنجلس گالکسی قرار گرفته تا قرارداد خود با این باشگاه آمریکایی را برای یک سال دیگر تمدید کند.

به گزارش خبرگزاری ها، بکام از تابستان 2007 تا کنون در گالکسی توپ می زند اما با توجه به پایان مهلت قراردادش در پایان فصل جاری، خبرهایی از پیوستن او به چندین تیم اروپایی مطرح شد و تیم هایی چون پاری سن ژرمن فرانسه، تاتنهام و کویینز پارک رنجرز انگلیس به عنوان مقصدهای احتمالی او عنوان شدند.

با وجود این دو منبع نزدیک به بکام اعلام کردند، تمایل این بازیکن 36 ساله برای نگه داشتن خانواده اش در لس آنجلس باعث شده او با باشگاه گالکسی به مذاکره بپردازد.

بکام در این باره گفته است: پیشنهادهای زیادی داشتم. گالکسی هم با من صحبت کرده است و البته احتمال دارد فصل آینده هم در این تیم بمانم.

تیم کالگسی در تلاش است امسال برای اولین بار از زمان ورود بکام به قهرمانی برسد. از سوی دیگر بکام هم برای اولین بار از سال 2008 تا کنون در فصل جاری با آمادگی کامل و بدون هیچ مصدومیتی بازی کرده است.

از این رو ''بروس آرنا'' سرمربی لس آنجلس گالکسی معتقد است، مسابقات فصل جاری برای بکام بسیار پربار بوده است.

وی اظهار داشت: او برای اولین بار است که یک فصل کامل در لیگ آمریکا بازی می کند. این نشان می دهد او ارزش اینجا بودن را داشته است. دیوید اگر بخواهد می تواند بماند.

یک منبع نزدیک دیگر به باشگاه گالکسی می گوید، انعطاف پذیری باشگاه باعث شده بکام پیشنهادهای مالی هنگفت تیم های اروپایی از جمله پاری سن ژرمن را نپذیرد.

انتظار می رود بکام به عنوان کاپیتان تیم بریتانیا در المپیک 2012 لندن حضور پیدا کند و گالکسی قصد دارد به همین منظور به وی مرخصی بدهد.


ویدیو مرتبط :
بسکتبال NBA؛ لس آنجلس لیکرز 111-118 لس آنجلس کلیپرز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نمایشگاه خودرو لس آنجلس


در این آلبوم تصاویری از خودروهای آینده شرکت های بزرگ خودروسازی را مشاهده خواهید کرد.