ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بعد از مجیدی نوبت جباری و مس است / جلسه ۴ ساعته با مجتبی در تهران



نقل و انتقالات لیگ برتر , باشگاه مس کرمان

 

در حالی که اردوی تدارکاتی تیم فوتبال مس در ترکیه جریان دارد هواداران این تیم منتظر هستند که امروز تکلیف نهایی فرهاد مجیدی برای انتقال به تیم آن ها روشن شود.

به گزارش خبرآنلاین؛هرچند مقامات مس پیش از این وعده داده بودند که چهارشنبه هفته گذشته مجیدی را قطعا به مس خواهند آورد اما به هر شکل این اتفاق تا روز یکشنبه رخ نداد و قرار است مذاکره نهایی این بازیکن با مقامات باشگاه مس پس از ورود مجیدی به ایران انجام شود. پیش از این گفته می شد که مدیر برنامه های مجیدی در ایران تمامی توافقات لازم با باشگاه را انجام خواهد تا مجیدی از امارات راهی اردوی تیم در ترکیه شود که البته این اتفاق رخ نداد. با این حال با قطعیتی که مقامات مس در جذب فرهاد مجیدی سخن گفته اند خیلی بعید است که این بازیکن در ایران سر از تیم دیگری در بیاورد و همه در کرمان منتظر هستند یکی از بازیکنان پر سروصدای نقل و انتقالات سرانجام راهی کرمان شود. هرچند با حضور مجیدی ترافیک خط حمله مس بیش از پیش خواهد شد و تعداد مهاجمان این تیم به هفت افزایش می یابد اما با این حال حضور مجیدی در کرمان از نظر روانی تاثیر مثبتی روی شرایط تیمی مس خواهد گذاشت.

البته خبر دیگری که از کرمان به گوش می رسد این است که پس از اتمام پروژه مجیدی چه با موفقیت انجام شود و یا خیر نام بعدی که برای مس توجهات را به خود جلب خواهد کرد مجتبی جباری خواهد بود. جباری با مقامات باشگاه مس روز پنجشنبه مذاکرات چهار ساعته ای را هم در تهران برگزار کرده است. در صورت جذب جباری می توان گفت بهترین اتفاق ممکن برای تیم مس رخ داده است چراکه این تیم به شدت به یک هافبک بازیساز نیاز دارد و در لیست فعلی این تیم هافبک طراح در میانه زمین اصلا دیده نمی شود و همین سبب می شود که بیش از هر بازیکنی تیم مس به حضور جباری یا بازیکنی شبیه او نیاز دارد. با توجه به مصاحبه های چند روز اخیر فتح الله زاده علیه جباری احتمال جدایی این بازیکن از استقلال بیشتر شده است هرچند که قلعه نویی برخلاف مجیدی برای ماندن جباری در استقلال کاملا علاقه مند است. باید دید مسئولان باشگاه مس هنرمندی خود را در جذب این بازیکن نشان می دهند؟!.../خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
‫گل زیبای فرهاد مجیدی با پاس گل مجتبی جباری‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور جباری و مجیدی در مس کرمان منتفی شد/ ستاره‌های آبی کجا می‌روند؟



سرمربی , بازیکن , فوتبال

 

و بازیکن مورد نظر باشگاه مس کرمان که مذاکراتی را با مسئولان این باشگاه انجام داده بودند، در تماس با یکی از مسئولان کرمانی خبر انصراف خود از حضور در این تیم لیگ برتری را اعلام کردند.


به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد مجیدی و مجتبی جباری که جزو ستاره های سالهای اخیر تیم فوتبال استقلال به شمار می روند، از جمله بازیکنان مورد توجه در فصل نقل و انتقالات لیگ دوازدهم بودند که نتوانستند در فهرست آبی پوشان برای فصل پیش رو قرار داشته باشند.

این دو بازیکن در چند روز قبل مذاکرات غیرمستقیم خود با مسئولان باشگاه مس کرمان را آغاز کردند و به توافقات ابتدایی نیز دست پیدا کرده بودند اما به دنبال تغییراتی که عصر دوشنبه در هیات مدیره باشگاه مس کرمان صورت گرفت، مجیدی و جباری از حضور در کرمان منصرف شدند و درتماس با داوری رئیس پیشین هیات مدیره این باشگاه انصرافشان از حضور در مس را اعلام کردند.
مجتبی جباری که در سالهای گذشته هم یکی از بازیکنان خبرساز بود، این فصل هم در فهرست ابتدایی امیرقلعه نویی قرار داشت اما در تمرینات این تیم حاضر نشد تا قلعه نویی نیز اعلام کند دیگر نیازی به این بازیکن ندارد. فرهاد مجیدی نیز پس از آنکه نتوانست به استقلال برگردد در مصاحبه ای جنجالی علیه قلعه نویی موضع گرفت.

با انصراف مجیدی و جباری از حضور در مس کرمان و فراهم نبودن شرایط برای بازگشت به استقلال، مشخص نیست این دو بازیکن فصل آینده را در کدام تیم سپری خواهند کرد..../مهر