ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برهانی یک قدم به تراکتور نزدیک‌‌تر شد



استقلال,بازی استقلال با سئول,آرش برهانی

چراغ سبز آرش به تبریز

برهانی یک قدم به تراکتور نزدیک‌‌تر شد

آرش حتی از جلالی به این دلیل که در فصل نقل‌وانتقالات رفتار صادقانه‌ای با این مربی نداشته عذرخواهی هم کرده است.

 نکته ویژه بازی استقلال و سئول، حضور چند دقیقه‌ای آرش برهانی در زمین بود؛ بازیکنی که مدتهاست از سوی قلعه‌نویی مورد اعتماد قرار نمی‌گیرد و فرصت حضور در میدان را پیدا نمی‌کند، اما در این دیدار برای مدت کوتاهی شانس بازی پیدا کرد.

 

برهانی بعد از حذف استقلال، نسبت به عملکرد کادر فنی در قبال خودش ابراز نارضایتی کرده و مدعی شده دلیل نیمکت‌نشینی‌هایش را نمی‌فهمد. همچنین تعریف و تمجید او از مجید جلالی هم احتمالا نشان می‌دهد که این بازیکن خودش را برای جدایی از جمع آبی‌پوشان و پیوستن به تراکتورسازی تبریز آماده کرده است.

 

به ویژه از این جهت که امیر نشان داده نسبت به این قبیل انتقادات بازیکنان از خودش چندان بردبار و با حوصله نیست. باید صبر کرد و دید بعد از برگزاری مسابقات این چند هفته باقی مانده، بالاخره دوران حضور آرش در استقلال هم به پایان می‌رسد یا نه؟ آرش حتی از جلالی به این دلیل که در فصل نقل‌وانتقالات رفتار صادقانه‌ای با این مربی نداشته عذرخواهی هم کرده است.

 

به هر حال چیزی که روشن است این است که بیرون ماندن آرش از ترکیب استقلال دلیل فنی ندارد همان طور که خودش می‌گوید در اولین بازی گل زده و از ترکیب بیرون مانده است. باید دید پشت پرده چه اختلافی بین سرمربی و این بازیکن رخ داده که آستانه تحمل این بازیکن خوش اخلاق را پایین برده است./قانون‌آنلاین


ویدیو مرتبط :
گل برهانی به تراکتور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دقیقی: با آمدن برهانی از تراکتور می روم


شایعه جدایی آرش برهانی در نیم فصل و پیوستن او به تراکتورسازی به شکل جدی مطرح است. در این شرایط احتمال جدایی سعید دقیقی هم وجود دارد. خودش احتمال اینکه با آمدن برهانی از تراکتورسازی به تیم دیگری برود را رد نمی کند.

 
 
 
 
  روزنامه گل: شایعه جدایی آرش برهانی در نیم فصل و پیوستن او به تراکتورسازی به شکل جدی مطرح است. در این شرایط احتمال جدایی سعید دقیقی هم وجود دارد. خودش احتمال اینکه با آمدن برهانی از تراکتورسازی به تیم دیگری برود را رد نمی کند.

در لیگ امسال بیشتر بردهای تراکتور در خارج از خانه رقم خورده، به نظر تو دلیل این موضوع چیست؟

- تفاوتی ندارد که کجا بازی می کنیماما در تبریز هواداران توقع قهرمانی دارند و در طول بازی استرس و فشار زیادی را تحمل می کنیم تا به گل برسیم. با این وضعیت تمرکزمان را از دست می دهیم اما تیممان بهتر از قبل در خانه نتیجه می گیرد و امیدوارم این راه را ادامه دهیم و خواسته هوادارانمان را اجابت کنیم.

برابر راه آهن گل عجیب و غریبی به ثمر رساندی؟!

- قبل از این موقعیت من یک ضربه به تیر دروازه زده بودم که گل نشد.در صحنه گل ضربه زیبای کریم به تیرک خورد، من هم از آن استفاده کردم و توپ را درون دروازه زدم.گل آسانی زدم اما خدا را شکر می کنم که این فرصت خوب نصیبم شد.

اما به نظر می رسید ضربه سر انصاری فرد از خط دروازه عبور کرده بود؟

- فرقی ندارد که من گل بزنم یا کریم، در این شرایط مهم موفقیت تراکتورسازی است. وقتی توپ برگشت خورد همه تلاشم را انجام دادم تا آن را گل کنم و پس از گل از داور پرسیدم گل را چه کسی زده و گفت که به نام من نوشته است. اگر به نام انصاری فرد بود بیشتر خوشحال می شدم، همه زحمت را کریم کشید و من فقط آن را به گل تبدیل کردم. امیدوارم در بازی های آینده من این فرصت را برای او به وجود بیاورم و جبران کنم.

تو و انصاری فرد تبدیل به زوج هماهنگی در خط حمله تراکتورسازی شده اید؟

- من تا هفته هفتم مصدوم بودم و پس از آن جلالی به ما اعتماد کرد و از هر دوی ما در خط حمله استفاده کرد. تا این هفته بدشانس بوده و بیشتر زحمت خط حمله با انصاری فرد بوده است. در واقع او از من موفق تر بوده و با کمک سایر بازیکنان این عملکرد را داشته است. امیدوارم زوج من و انصاری فرد بهتر از این شده و گل های بیشتری بزنیم.

از اینکه به تیم ملی دعوت نشدی ناراحتی؟

- در یکی دو سال اخیر من شرایطی بهتر از این داشتم اما در لیست قرار نمی گرفتم. به نظرم در این مدت نفراتی بودند که از من بهتر باشند و سعی می کنم با نمایش عملکردی قابل قبول در اردوی بعدی حضور داشته باشم.

گفته می شود آرش برهانی در نیم فصل دوم به تراکتور می آید؟

- این مسئله در حد گمانه زنی و شایعه است! در این مدت با من هم صحبت شده و پیشنهادات زیادی دارم. با تراکتورسازی تا نیم فصل کار می کنیم و در فصل نقل و انتقالات این مسائل مطرح می شود. فرقی ندارد که چه کسی می آید، برای من ابتدا موفقیت تیم مهم است و پس از آن در مورد آینده تصمیم می گیرم.

به نظر می رسد که با آمدن برهانی قصد رفتن داری؟

- هر کس با توجه به شرایطش تصمیم می گیرد و من هم در حال حاضر همه فکرم روی تراکتور متمرکز است. نیم فصل در این مورد فکر می کنم، هر احتمالی وجود دارد اما فعلا به این قضایا توجه نمی کنم.