ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برهانی در دو قدمی تراكتور/ سریع‌ترین خط حمله لیگ با برهانی، ابراهیمی و دقیقی



آرش برهانی, تیم پرسپولیس,تیم تراکتورسازی

برهانی در دو قدمی تراكتور/ سریع‌ترین خط حمله لیگ با برهانی، ابراهیمی و دقیقی

البته گفته می‌شود تراكتوری‌ها برای جور شدن جنس خط حمله‌شان با محمد قاضی هم مذاكراتی داشته‌اند و شاید این مهاجم پرسپولیس را هم به خدمت در بیاورند.

از مصاحبه اخیر آرش برهانی مشخص بود كه احتمال ماندن این بازیكن در استقلال زیاد نیست و او یكی از بازیكنانی است كه بیش از این بی‌پولی‌های باشگاهش را تاب نخواهد آورد.

اما مقصد بعدی آرش یك تیم هیجان‌انگیز است و قرار است این بازیكن عضو تازه نایب‌ قهرمان لیگ برتر باشد. گفته می شود برهانی برای پیوستن به تراكتورسازی توافقات شفاهی را انجام داده و به زودی برای عقد قرار داد با این باشگاه راهی تبریز خواهد شد تا دوباره زیر نظر مجید جلالی روزهای خوبش را تكرار كند.

از طرفی شنیده می شود تراكتورسازان با سعید دقیقی مهاجم شاخص فصل گذشته سایپا كه سابقه حضور در تیم های تبریزی را هم دارد به توافق نهایی رسیده اند و این بازیكن به زودی قرارداد خود را با این باشگاه منعقد خواهد كرد.

اگر اینچنین شود تراكتورسازان با در اختیار داشتن برهانی،دقیقی و محمد ابراهیمی می توانند یكی از بهترین و سریع ترین خطوط تهاجمی لیگ برتر را در فصل آینده تشكیل بدهند و به نظر می رسد فلسفه مجید جلالی برای فتح دروازه رقبا و باقی ماندن در جمع مدعیان قهرمانی تشكیل یك خط حمله مقتدر با چنین خصوصیاتی است.

البته گفته می شود تراكتوری ها برای جوری جنس خط حمله شان با محمد قاضی هم مذاكراتی داشته اند و شاید این مهاجم پرسپولیس را هم به خدمت در بیاورند./سایت گل

 

 

 


ویدیو مرتبط :
برهانی پشت خط زن تیم ملی والیبال دختران ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ضعف گلزنی در تیم قلعه‌نویی / استقلال دوازدهمین خط حمله لیگ را دارد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

ضعف گلزنی در تیم قلعه‌نویی / استقلال دوازدهمین خط حمله لیگ را دارد

 استقلالی‌ها تا اینجای کار به اندازه تیم ته جدول گل زده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین؛ استقلال تهران که با یک بازی کمتر نسبت به تراکتورسازی در رده دوم جدول قرار دارد، با 21 گل زده ، دوازدهمین خط حمله لیگ را دارد.

نفت آبادان، تیم هجدهم جدول هم به همین اندازه گل زده است. این در حالی است که استقلالی‌ها در نیم فصل اول تعداد زیادی از مهاجمان سرشناس لیگ مثل آرش برهانی و امین منوچهری را در ترکیب خود داشتند و در نیم فصل دوم هم فرزاد حاتمی و ایمان موسوی به این تیم اضافه شده‌اند.

شاید فرهاد مجیدی بتواند مشکل خط حمله استقلالی‌ها را حل کند./خبرآنلاین