ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برنامه سایپا در فصل نقل و انتقالات


مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: در فصل نقل و انتقالات ۵ بازیکن جذب خواهیم کرد.

خبرگزاری فارس: رضا درویش در مورد سکوت خبری سایپا در فصل نقل و انتقالات گفت: ترجیح دادیم که وارد شلوغی بازار نقل و انتقالات نشویم. خود حسین فرکی با بازیکنان مدنظرش مذاکره می‌کند و بعد از نهایی شدن مذاکرات بازیکن را به باشگاه معرفی می‌کند تا قراردادش امضا شود.

وی در مورد اینکه سایپا چند بازیکن در فصل نقل و انتقالات جذب خواهد کرد گفت: 4یا 5 بازیکن جدید جذب خواهیم کرد. در حال حاضر نیز مذاکراتی با برخی بازیکنان داشته‌ایم اما چون نهایی نشده است نام بازیکنان را اعلام نمی‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا درمورد شایعه حضور سوشا مکانی در این تیم گفت: این خبر صحت ندارد. مکانی در گذشته شاگرد فرکی بوده و به همین دلیل این شائبه به وجود آمده که او را جذب خواهیم کرد. در حال حاضر با کاپیتان تیم قرارداد امضا کرده‌ایم و پست به پست بازیکنان مورد نظر را جلب خواهیم کرد.

درویش در مورد شروع تمرینات تیم سایپا گفت: تمرینات ما از روز 26 خرداد آغاز می‌شود و یک اردوی خارجی هم برای تیم در نظر گرفته‌ایم.


ویدیو مرتبط :
برنامه 90- نقل و انتقالات تیم های لیگ برتری در فصل جدید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فعالیت جدی سایپا در فصل نقل و انتقالات


باشگاه سایپای البرز با دو بازیکن به توافق رسید و قرارداد امضا کرد.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه سایپای البرز در یکی، دو روز گذشته مذاکره با بازیکنان مدنظر مجید جلالی را آغاز کرده و پس از توافق با غلامرضا رضایی و وحید اسماعیل‌بیگی با این دو بازیکن قرارداد امضا کرد.

رضایی که فصل گذشته در نفت تهران حضور داشت با قرادادی یک ساله به ساپیا پیوست تا این تیم را در خط حمله کمک کند و اسماعیل‌بیگی هم با قراردادی دو ساله از مس کرمان به جمع شاگردان جلالی پیوست. این بازیکن فصل گذشته در مس کرمان در پست دفاع بازی می‌کرد.

سایپایی‌ها به دنبال جذب رضا نوروزی نیز هستند که مذاکرات اولیه با این بازیکن به بن‌بست رسیده اما قرار است این مذاکرات ادامه داشته باشد تا مهاجم فصل گذشته پرسپولیس هم سایپایی شود.