ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برنامه بازیهای مرحله نیمه‌ نهایی والیبال


با پایان یافتن مرحله سوم رقابت‌های قهرمانی جهان، برنامه مرحله نیمه‌نهایی این دوره از بازی‌های مشخص شد.

خبرگزاری فارس: با برگزاری جدال تیم‌های ایران - فرانسه و لهستان - روسیه تکلیف تیم‌های صعود کننده مشخص شد و تیم‌های جایگاه خود در جدول رده‌بندی را متوجه شدند. به این ترتیب تیم ملی والیبال فرانسه در صدر گروه G قرار گرفت و آلمان دوم شد. در گروه H  هم لهستان صدرنشین شد و برزیل در جایگاه دوم ایستاد. به این ترتیب تیم اول گروه G -فرانسه- با تیم دوم گروه H -برزیل- مصاف می‌دهد و تیم دوم گروه G -آلمان- با تیم اول گروه H -لهستان- دیدار می‌کند.

همچنین تیم‌های سوم دوم گروه یعنی ایران و روسیه هم برای کسب عنوان پنجمی به مصاف هم می‌روند.

برنامه کامل بازی‌ها به شرح زیر است:

شنبه، 29 شهریور ماه

ایران - روسیه، ساعت 16:10

نیمه‌نهایی:

برزیل - فرانسه، ساعت 19:10

لهستان - آلمان، ساعت 22:55

تیم‌های پیروز مرحله نیمه‌نهایی به فینال و تیم‌های بازنده به بازی رده‌بندی خواهند رفت.


ویدیو مرتبط :
مرحله نیمه نهایی برنامه اسرا - بخش استاد عبدالباسط 2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برنامه مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال


مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال به صورت دو برد از سه مسابقه از روز چهارشنبه پنجم اسفند ماه با حضور چهار تیم صعود کننده آغاز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مرحله نیمه نهایی بیست‌ونهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران روز چهارشنبه با برگزاری دو دیدار در تهران آغاز می‌شود.

تیم‌های شهرداری ارومیه، بانک سرمایه، ثامن الحجج خراسان و پیکان تهران به مرحله نیمه نهایی صعود کردند که در مرحله نیمه نهایی بانک سرمایه با ثامن الحجج خراسان و تیم‌های پیکان تهران و شهرداری ارومیه به مصاف یکدیگر می‌روند.

این مرحله از لیگ برتر به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می‌شود که دور رفت پنجم اسفندماه در تهران و دور برگشت یکشنبه نهم اسفند ماه در شهرهای مشهد و ارومیه برگزار خواهد شد.

در صورتی که تیم‌های صعود کننده به دیدار نهایی در این دو مسابقه مشخص نشوند، روز چهارشنبه 12 اسفندماه دوباره تیم‌ها در تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم‌های بازنده این مرحله  برگزار کننده دیدار رده بندی هستند که به صورت دو برد از سه مسابقه انجام می‌شود. تیم‌های برنده نیز به دیدار نهایی که به صورت سه برد از پنج مسابقه خواهد بود، صعود خواهند کرد.