ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برای پول به ایران نیامدم بلکه برای هادی اینجا هستم / فکر کردم خبر درگذشت نوروزی یک شوخی بی مزه است



اخبار,اخبار ورزشی,اشپیتیم آرفی

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «واقعاً شوکه شدم که خبر فوت هادی را شنیدم اما به هر حال خدا بزرگ است و کسی نمی‌داند تا چه زمانی زنده خواهیم بود.»

 اشپیتیم آرفی به دعوت بازیکنان سابق پرسپولیس به تهران آمد تا در بازی یادبود هادی نوروزی شرکت کند. آرفی که دو فصل با هادی نوروزی در پرسپولیس همبازی بوده در مورد او صحبت های جالبی کرد.

 وی گفت: «هادی پسر مودب و با اخلاقی بود و کمتر پیش می آمد که حتی صدای او را بشنویم. هر چند که من و هادی مهاجم بودیم اما رابطه خوبی بین من، محسن خلیلی و هادی برقرار بود.»

 آرفی در ادامه چنین گفت: «وقتی خبر درگذشت هادی را شنیدم فکر کردم که یک شوخی بی مزه است. اما پس از تماس با مهدی شیری متوجه شدم که هادی از بین ما رفته. آنقدر ناراحت بودم که نمی توانستم حرکت کنم و تمام خاطراتم با هادی مثل یک فیلم از ذهنم رد می شدند.»

 اشپیتیم پس از تماس پرسپولیسی ها دو روزه خودش را به تهران رساند: «وقتی به بازی یادبود هادی دعوت شدم، بلافاصله به تهران آمدم. سریعا بلیت گرفتم و به سفارت ایران در فرانکفورت رفتم. من دیگر فوتبال بازی نمی کنم و در حال حاضر یک شرکت بیمه در فرانکفورت دارم.»

وی در خصوص مدت زمان حضورش در ایران گفت: «حدود 14 روز در ایران خواهم بود و حتماً با محسن خلیلی و مهدی شیری بر سر مزار هادی می‌روم. خیلی دوست دارم که بر سر قبر هادی بروم و با او حرف بزنم. روز جمعه هم حتماً با دوستانم به استادیوم آزادی می‌روم تا بازی مقابل صبا را ببینم.»

 آرفی در خصوص پرسپولیس کنونی گفت: «همه بازی‌های پرسپولیس را می‌بینم و از همه امتیازگیری آنها مطلع هستم. من یک پرسپولیسی هستم. اینکه شرایط پرسپولیس چطور است از امتیازگیری آنها مشخص است اما من امیدوارم که وضعیت پرسپولیس بهتر شود. به هر حال آنها تیم جوانی دارند و تا جایی که من می‌دانم بعد از دو بار قهرمانی ما در جام حذفی که با علی دایی به دست آمد پرسپولیس دیگر جام نگرفته است.»

به محض ورود به تهران همراه خلیلی به یک رستوران سنتی رفت: «همانطور که می دانید محسن خلیلی از بهترین دوستان من است. به همین دلیل وقتی به تهران رسیدم یک راست به سراغ محسن رفتم و با هم به یک رستوران ایرانی رفتیم تا دیزی بخوریم... من عاشق غذاهای ایرانی هستم.»

آرفی امیدوار است با برگزاری یک بازی دوستانه مشکلاتش با پرسپولیس حل و فصل شود: «من هنوز از پرسپولیس طلبکارم همانطور که از تراکتورسازی هم طلبکار هستم اما من برای پول به ایران نیامده‌ام بلکه برای هادی اینجا هستم این دلیل من بود که به ایران برگردم من اگر برای پول می‌خواستم به ایران بیایم 3 سال قبل به ایران برمی‌گشتم من برای احترام به خانواده نوروزی به ایران آمده‌ام.»


 اخبارورزشی  -  اسپورت 


ویدیو مرتبط :
درگذشت هادی نوروزی، جمعه دلگیر فوتبال ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر: واکنش هنرمندان به خبر درگذشت بانوی غزل ایران



اخبار, اخبار فرهنگی , سیمین بهبهانی

اخبار فرهنگی - تصاویر: واکنش هنرمندان به خبر درگذشت بانوی غزل ایران

سیمین بهبهانی شاعر و غزل سرای برجسته در ساعات اولیه بامداد امروز سه شنبه در بیمارستان پارس تهران دار فانی را وداع گفت.

سیمین بهبهانی‌ زاده‌ی سال 1306 در تهران بود و از میان آثار او می‌توان به «سه‌تار شکسته»، «جای پا»، «چلچراغ»، «رستاخیز» و «یک دریچه آزادی» اشاره کرد. برخی از اشعار او بیش از آثار دیگرش بر سر زبانها بود. «دوباره می سازمت وطن» را بهبهانی سه سال پس از انقلاب نوشت و آنرا به سیمین دانشور تقدیم کرد .


در ادامه واکنش برخی هنرمندان به خبر درگذشت بانوی غزل ایران را مشاهده می کنید.

 

اخبار, اخبار فرهنگی , سیمین بهبهانی

باران کوثری

 

اخبار, اخبار فرهنگی , سیمین بهبهانی

شبنم مقدمی

 

اخبار, اخبار فرهنگی , سیمین بهبهانی

بابک حمیدیان

 

اخبار, اخبار فرهنگی , سیمین بهبهانی

بهنوش طباطبایی

 

اخبار, اخبار فرهنگی , سیمین بهبهانی

بهاره کیان افشار

 

اخبار, اخبار فرهنگی , سیمین بهبهانی

الهام پاوه نژاد

 

اخبار, اخبار فرهنگی , سیمین بهبهانی

احسان کرمی

 

اخبار, اخبار فرهنگی , سیمین بهبهانی

سامان مقدم

 

اخبار, اخبار فرهنگی , سیمین بهبهانی

بهنام تشکر

 

اخبار, اخبار فرهنگی , سیمین بهبهانی

یغما گلرویی

اخبار فرهنگی - ستاره ها