ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برانکو دروازه بانش را نمی خواهد


برانکو از زاگرب پیگیر مسائل نقل و انتقالات تیمش است و در این رابطه گفته می شود نسبت به دروازه بان ازبکستانی تیمش نیز ابراز بی نیازی کرده است.

ورزش سه: برانکو از زاگرب پیگیر مسائل نقل و انتقالات تیمش است و در این رابطه گفته می شود نسبت به دروازه بان ازبکستانی تیمش نیز ابراز بی نیازی کرده است.

دروازه بان ازبکستانی پرسپولیس که در نیم فصل دوم با توجه به مشکلات درون دروازه این تیم با سرخپوشان قراردادش را به مدت یک فصل و نیم امضا کرد احتمالا در لیست خروجی قرار خواهد گرفت. برانکو با توجه به جذب علیرضا بیرانوند، نگرانی هایش بابت خط دروازه کاهش یافته و به همین منظور به دنبال دادن سهمیه این دروازه بان به فرد دیگری است تا هم از نظر مالی و هم خالی شدن سهمیه، شرایط برای پرسپولیس مهیاتر شود.  احمد نوراللهی و وحید حیدریه دو بازیکن جوان پرسپولیس به جمع بازیکنان بزرگسال اضافه شده اند و با این شرایط برنامه ریزی مناسبی برای لیست پرسپولیس باید صورت گیرد که توازن لازم در همه پست ها را ایجاد کند.

با حضور علیرضا بیرانوند به نظر می رسد او بیشتر دیدارهای فصل آینده را در درون دروازه قرار گیرد و با این شرایط نیازی به الکساندر لوبانف که جزو سهمیه بزرگسال و خارجی پرسپولیس محسوب می شود در معرض خروج از این باشگاه قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
م کوه های بانش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برانکو پس از درگذشت دروازه بان سابق پرسپولیس چه گفت؟



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال پرسپولیس

عزیز اصلی روز پنج شنبه دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرآنلاین برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به ماسبت درگذشت عزیز اصلی دروازه بان سابق پرسپولیس و تیم ملی پیامی را صادر کرد.

او که با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس حرف زده است در این مورد می گوید:«شنیدن خبر درگذشت دروازه بانی که افتخارات زیادی برای تیم فوتبال پرسپولیس رقم زده قطعا برای همه دوست داران پرسپولیس ناراحت کننده است. این مصیبت وارده را به خانواده سوگوار اصلی و همه اهالی فوتبال ایران به ویژه همبازیان سابق ایشان تسلیت می گویم.»

 اخبار ورزشی - خبرآنلاین