ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برانکو به نژادفلاح لیست داد


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قبل از پرواز به کشورش در فرودگاه لیست بازیکنان مورد نیاز خود که اکنون در پرسپولیس هستند را به قائم مقام باشگاه تحویل داد.

خبرگزاری فارس: برانکو ایوانکوویچ قبل از پرواز به کرواسی و در شرایطی که بابت عملی نشدن وعده های باشگاه پرسپولیس بابت مسائل مالی ناراحتی به دل داشت در جلسه ای که با محمد حسین نژاد فلاح در فرودگاه داشت تنها فهرستی که به قائم مقام باشگاه داد اسامی نفرات فعلی بازیکنان پرسپولیس بود که برای فصل آینده آنها را می خواهد.

او لیست قطعی خود بابت حفظ این بازیکنان را به نژادفلاح داده و البته فهرستی از بازیکنانی که چندان مورد توجه او نیستند اما به صورت مشروط اعلام کرده تا حفظ شوند را نیز در اختیار باشگاه قرارداده است.

برانکو در جلسه بامدادی خود با مدیر پرسپولیس اعلام کرده این دسته از بازیکنان در شرایطی حفظ شوند که باشگاه نتوانسته باشد به جای آنها یار جدید بگیرد.

درحالی که گفته می شود سرمربی پرسپولیس لیست خرید هم به باشگاه داده هنوز این اتفاق رخ نداده است و برانکو لیست بازیکنان جدید را در اختیار نژاد فلاح قرار نداده است.

مسئله باشگاه پرسپولیس البته پیچیده تر از لیست خرید است. به گفته سجادی معاون وزیر ورزش قرار است به زودی در دو هیات مدیره استقلال و پرسپولیس تغییراتی ایجاد شود و به نظر می رسد تا زمانی که این تغییرات صورت نگیرد و وضعیت اسپانسر دو باشگاه مشخص نشود عملا دو باشگاه نمی توانند در نقل و انتقلات حضوری پررنگ داشته باشند.


ویدیو مرتبط :
صحبت های نژادفلاح بعد از ورود برانکو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نژادفلاح بر اساس لیست برانکو تیم نمی‌بندد


این روزها پرسپولیس فعالیت هایی جسته و گریخته در فصل نقل و انتقالات دارد. آنها برای فصل جدید تدارک می بینند اما اصلا سرنوشت شان مشخص نیست.

خبر آنلاین: شرایط پرسپولیس شرایطی خاص است. اینکه تیم پر مشتری در بازار فروش سرخابی ها حالا مشتری برای اجاره 3 ساله ندارد. پرسپولیس که با رد اهلیت هدایتی و گلرخسار ، برای اجاره 3 ساله با بحران روبرو است تقریبا برایش به این جمع بندی رسیده اند که دو نفر از اعضای فعلی هیات مدیره اش را نگه دارند. یک نفر از این دو نفر ، اکبر طاهری دوست وزیر و رئیس صندوق حمایت از ورزشکاران است و نفر بعدی هم یک پیشکسوت که باید از بین جعفر کاشانی و زادمهر انتخاب شود. نکته مهمتر اما این است که فعلا هیچ مشتری دست به نقدی راغب به اداره پرسپولیس نیست. برانکو قهر کرده و می گوید تکلیفش را مشخص نکنند، هم قراردادش را فسخ می کند و هم ممکن است از راه های دیگری دنبال دریافت معوقاتش باشد. از سوی دیگر نژادفلاح هم حالا مدام شایعاتی می شنود که احساس می کند شانس ماندنش در پرسپولیس کمتر و کمتر می شود. کریم باقری هم از این بی سامانی به ستوه آمده و علنا علیه همه ارکان باشگاه موضع گرفته و گفته هیچ یک از این ها نباید مدیران پرسپولیس می شدند.

در این بازار بلبشوی اما پرسپولیس تحرکاتش را برای بستن تیم سال بعد شروع کرده. نژادفلاح می گوید این اختیار را از نصرالله سجادی گرفته و البته معاون وزیر هم به طور ضمنی این گفته را تائید کرده است تا قائم مقام سرخ ها به کارش ادامه دهد. او در شرایطی رایزنی ها را آغاز کرده و وارد فصل نقل و انتقالات شده که برانکو رسما اعلام کرده نه لیستی به پرسپولیس برای خرید داده است و نه لیستی برای رد کردن بازیکنان مازاد. اگرچه نژادفلاح هم در چند مصاحبه این مورد را تایید کرده اما می گوید تهدید به قهر برانکو جدی نیست و باشگاه بر اساس افکار او دارد در بازار نقل و انتقالات، اتفاقات را رصد می کند.

او مدام می گوید با برانکو برای سال بعد برنامه ریزی کرده، اما خود برانکو چنین نظری ندارد. آیا واقعا سرمربی سال بعد قرمزها برانکو است یا نژادفلاح و البته مدیران بالادستی به یک گزینه جوان ایرانی فکر می کنند، این پرسشی است که ذهن هواداران پرسپولیس و حتی شخص برانکو را به خود درگیر کرده است.