ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برانکو به سیم آخر زد/انگار از 16 میلیون تهرانی 10 میلیون نفر دلال هستند/انصاری فرد را هم نمی خواهم



اخبار,اخبارورزشی,برانکو

سرمربی پرسپولیس با اعصابی خراب راهی ترکیه شد.

برانکو ایوانکوویچ از زمانی که فصل نقل و انتقالات آغاز شده بازیکنان مختلفی را رد کرده. او حتی از کنار نام سید جلال حسینی هم به راحتی عبور کرده و گفته: «این بازیکن ملی پوش را هم نمی خواهم.»

برانکو که هر روز با پیشنهاد جدیدی روبرو می شود و هر روز بازیکن جدیدی را به او تعارف می کنند در گفت و گویی جنجالی با روزنامه گل حرف های جدیدی زده است. او درباره سید جلال حسینی و اینکه او تا آخرین لحظه می خواسته به پرسپولیس بیاید می گوید: «سید جلال را هم مثل مسلمان برای خودتان به پرسپولیس بیاورید.»

سرمربی پرسپولیس در بخش دیگری از حرف هایش آب پاکی را روی دست همه ریخت که دو بازیکن دیگر را هم نمی خواهد و دوست ندارد این دو در تیمش بازی کنند: «نه حامد لک را می خواهم و نه کریم انصاری فرد را.»

او در پایان یک کنابه عجیب هم زده و بیشتر مردم پایتخت را به دلالی در فوتبال متهم کرده! :«16 میلیون نفر در تهران زندگی می کنند که من فکر می کنم 10 میلیون نفر آنها دلال هستند!»

برانکو احتمالا این حرف را به این دلیل زده که هر روز آدم های زیادی به او بازیکن پیشنهاد می کنند تا در پرسپولیس بازی کنند اما ...

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با برانکو درباره 10 میلیون دلال تهرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برانکو به سیم آخر زد؛ تا بعد از بازی با لخویا مهلت می دهم



اخبار,اخبار ورزشی,اخباربرانکو ایوانکوویچ

به رغم قول و قرارهای قبلی هنوز پرسپولیسی ها هیچ مبلغی به سرمربی کروات خود پرداخت نکرده اند و همین مساله صبر وی را لبریز کرده است.

 طبق توافق قبلی قرار بر این بود که برانکو ایوانکوویچ بلافاصله پس از بازگشت از کرواسی 30 درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کند و حتی شماره حساب دبی خود را نیز در اختیار باشگاه گذاشت اما هیچ پولی به حسابش واریز نشد.

 

با این وجود برانکو در بازی با سپاهان روی نیمکت پرسپولیس نشست به این امید که پولش را بگیرد ولی به دلیل جدایی حسین هدایتی این امیدها به یاس تبدیل شد.

 

این در حالی بود که در جریان مذاکرات پرسپولیسی ها با برانکو وکیل هدایتی به همراه نژادفلاح به ترکیه سفر کرده و اطمینان خاطر را به مرد کروات داده بود، منتهای مراتب مالک استیل آذین بی توجه به آن قول و قرارها کنار کشید و نژادفلاح را با سرمربی خارجی تنها گذاشت!

 

بر همین اساس برانکو به شکلی تهدید آمیز خطاب به مسئولان پرسپولیس اعلام کرده تا بعد از بازی با لخویا مهلت می دهد که 30 درصد مبلغ قراردادش پرداخت شود و در غیر این صورت فکر جدیدی می کند.

 

بد نیست اضافه کنیم مبلغ قرارداد برانکو با پرسپولیس 650 هزار دلاراست.

 

 

اخبار ورزشی - جام نیوز