ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

با پنالتی های از دست رفته کاپیتان و پورعلی گنجی; شیرهای قطری از لیگ قهرمانان حذف شدند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

با پنالتی های از دست رفته کاپیتان و پورعلی گنجی
شیرهای قطری از لیگ قهرمانان حذف شدند / ژاوی به تبریز نرسید

السد قطر که مرتضی پور علی گنجی مدافع ملی پوش کشورمان را در اختیار دارد ، مقابل الجزیره تن به شکست داد و از حضور در مرحله گروهی بازماند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در هفتمین دیدار مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ، امشب الجزیره امارات و السد قطر در ورزشگاه محمد بن زیاد سهر ابوظبی  به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان شاگردان تن کاته موفق شدند با پیروزی پنج بر چهار در ضربات پنالتی راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016 شوند.

جدال تیم های الجزیره و السد در 90 دقیقه قانونی بازی با تساوی دو بر دو خاتمه یافت و گل های تیم میزبان در این دیدار را کوین جونز در دقیقه 45 و علی مبخوت در دقیقه 65 وارد دروازه یاران پورعلی گنجی کرد و گل های شاگردان فریرا را  حمزه آلسن حاجی در دقایق 22 و 88 وارد دروازه علی خسیف کرد.
 
البته در دقیقه 93  یک پنالتی توسط خلفان ابراهیم برای تیم السد از دست رفت تا 2 تیم برای صعود به مرحله گروهی در دو وقت اضافه بازهم رو در رو یکدیگر قرار بگیرند.

در ضربات پنالتی نیز تیم الجزیره توانست موفق تر عمل کند و با نتیجه پنج بر چهار از سد السد بگذرد  تا در گروه C لیگ قهرمانان با پاختاکور ازبکستان ، تراکتورسازی تبریز و الهلال عربستان همگروه شود.

مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش کشورمان نیز  120 دقیقه در ترکیب تیم السد حضور داشت و نمایش بسیار خوبی را ارائه داد اما نتوانست در ضربات پنالتی موفق عمل کند و وی به همراه ژاوی دو پنالتی را برای السد از دست دادند.

 

اخبار ورزشی- باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
گل پورعلی گنجی در لیگ چین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش سایت سپاهان به حذف از لیگ قهرمانان



 

 

واکنش سایت سپاهان به حذف از لیگ قهرمانان

 

شیرها بردند، گرگ های پوشالی صعود کردند

وب سایت رسمی باشگاه سپاهان در واکنش به حذف این تیم از لیگ قهرمانان اسیا نوشت: شیرهای ایران رفت و برگشت بردند، اما گرگ های پوشالی صعود کردند! تیم فوتبال سپاهان اصفهان که بازی رفت را با نتیجه یک بر صفر به پایان رسانده بود، به خاطر استفاده از رحمان احمدی بازیکن دو اخطاره، با رای AFC در آن مسابقه با نتیجه 3 بر صفر بازنده شد. البته مسئولان این باشگاه با استناد به یکی از بخشنامه های کنفدراسیون به رای AFC اعتراض کردند و باید منتظر ماند که نتیجه این اعتراض مشخص شود.