ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

با روزی 27 هزار تومان قهرمان المپیک شدیم/ محمد بنا دیگر بر نمی‌‎گردد!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

با روزی 27 هزار تومان قهرمان المپیک شدیم/ محمد بنا دیگر بر نمی‌‎گردد!

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ضمن گلایه از پاداش‌های مربیان المپیکی گفت: تیم ایران در شرایطی با کسب سه مدال طلا موفق به قهرمانی در بازی‌های المپیک 2012 لندن شد که مربیانش روزی 27 هزار تومان حقوق می‌گرفتند!

جمشید خیرآبادی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: پاداش‌های 20 سکه‌ای به مربیان تیم ملی کشتی فرنگی نوعی توهین و بی‌احترامی به ما بود که انگیزه و اشتیاق ادامه همکاری را در بین تمامی مربیان از بین برد.

این مربی سازنده کشتی فرنگی ایران ادامه داد: هیچکدام از مربیان تیم ملی کشتی فرنگی آدم‌های مادی نبودند، چراکه اگر به فکر پول و مادیات بودند با روزی 27 هزار تومان به صورت شبانه روزی در اردوهای تیم ملی کار نمی‌کردند و سختی و دوری از خانه و خانواده را به جان نمی‌خریدند. حقوق ماهیانه ما چیزی حدود 550 هزار تومان بود که به عنوان مثال من باید برای اقامت در تهران، ماهیانه یک میلیون تومان اجاره خانه می‌دادم!

وی افزود: محمد بنا بارها به ما تاکید می‌کرد در لیگ برتر مربیگری نکنیم و ما هم با دل و جان این حرف را قبول می‌کردیم. همین مسئله نشان می‌دهد که مربیان تیم ملی کشتی فرنگی مادی نیستند اما پاداش‌های 20 سکه‌ای کاری با ما کرد که سکوت را بشکنیم و از وضعیت موجود انتقاد کنیم. شاید باورتان نشود اما مبلغی که مربیان کشتی به زلزله‌زدگان آذربایجان اهدا کردند، بسیار بیشتر از پاداش‌های آقایان بود!

خیرآبادی به عدم تمایل خود به همکاری مجدد با تیم ملی کشتی فرنگی اشاره کرد و گفت: با این شرایط نه تنها من و دیگر مربیان تیم ملی، بلکه محمد بنا هم به همکاری مجدد با تیم ملی کشتی فرنگی فکر نخواهد کرد، چراکه آقایان هنوز یک ماه از المپیک لندن و موفقیت تاریخی آن نگذشته این چنین از ما تجلیل و تقدیر کردند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در المپیک لندن در خاتمه یادآور شد: افشارزاده و علی آبادی بارها در لندن به ما گفتند به هیچوجه اجازه نخواهند داد از عرصه مربیگری تیم ملی دور شویم و ما را به هر قیمتی در کادر فنی نگه می‌دارند اما اتفاقات اخیر نشان داد که این بار هم همه چیز فراموش شد و کشتی فرنگی باید در انتظار اتفاقات تازه‌ای باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، تعدادی از مربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی و همچنین برخی مربیان تیم ملی وزنه برداری پس از پایان مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران المپیک 2012 لندن به میزان پاداش‌های 20 سکه‌ای خود نسبت پاداش‌های 100 تا 200 سکه‌ای ورزشکاران اعتراض کرده و آن را توهینی به جامعه مربیان خواندند./مهر

 


ویدیو مرتبط :
قهرمان جین شو - المپیک نمایشی ووشو المپیک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: تبریک قهرمان المپیک به محمد بنا


امید نوروزی که علاقه خاصی به محمد بنا دارد و با مربیگری او قهرمان المپیک شده، عکس زیر را در اینستاگرامش منتشر کرد و بازگشت بنا به کشتی فرنگی را تبریک گفت.

مشرق: امید نوروزی که علاقه خاصی به محمد بنا دارد و با مربیگری او قهرمان المپیک شده، عکس زیر را در اینستاگرامش منتشر کرد و بازگشت بنا به کشتی فرنگی را تبریک گفت.

عکس: تبریک قهرمان المپیک به بنا