ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

با این امضا گران قیمت ترین قرارداد لیگ برتر ثبت شد؟



اخبار,اخبار ورزشی,مهدی رحمتی

مهدی رحمتی امروز قراردادش را در هیات فوتبال تهران ثبت کرد..

دروازه بان فصل گذشته استقلال امروز به هیات فوتبال تهران رفت و قراردادش را با استقلالی ها ثبت کرد. مهدی رحمتی که در طول چند سال گذشته معمولا یکی از گران قیمت ترین بازیکنان لیگ برتر بوده، امسال برخلاف سال های گذشته قراردادی با قیمت پایین تر ثبت کرده است.

ابتدای فصل تصور می شد که مهدی رحمتی امسال دوباره یکی از گران قیمت ترین قراردادهای لیگ را می بندد اما از آنجا که رحمتی علاقه داشت به استقلال برگردد، با رقم 1.2 میلیارد تومان به استقلال پیوست تا پییش بینی افرادی که فکر می کردند رحمتی قراردادی حداقل دو میلیاردی می بندد، اشتباه از آب درآید.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
گران قیمت ترین ترکیب لیگ قهرمانان اروپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دومین سرمربی گران قیمت لیگ برتر مشخص شد



اخبار,اخبار ورزشی ,رقم قرارداد زلاتکو کرانچار

 

اخبار ورزشی - با انتشار ارقام در سایت سازمان لیگ مشخص شد
قرارداد کرانچار با سپاهان یک میلیارد و صدوبیست و پنج میلیون تومان/ محرم نویدکیا 700 میلیون تومان!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان دومین سرمربی گران قیمت لیگ برتر خواهد بود.

به گزارش فارس، بعد از انتشار رقم قرارداد بازیکنان تیم فوتبال سپاهان اهالی فوتبال منتظر بودند تا رقم قرارداد زلاتکو کرانچار، محرم نویدکیا و علی حمودی که رقم قراردادشان منتشر نشده بود مشخص شود و حالا سایت سازمان لیگ با انتشار این ارقام مشخص کرد که کاپیتان اول تیم فوتبال سپاهان رقم قراردادش 700 میلیون تومان است که از قرارداد برادرش رسول ۵۰ میلیون تومان کمتر است.

همچنین رقم قرارداد زلاتکو کرانچار یک میلیارد و صد و بیست و پنج میلیون تومان عنوان شده که اگر رقم قرارداد قلعه‌نویی با استقلال واقعا همان یک میلیارد تومان باشد سرمربی سپاهان بعد از علی دایی دومین مربی گران قیمت لیگ برتر خواهد بود.

علی حمودی که در لیست ابتدایی بازیکنان سپاهان رقم قراردادش مشخص نبود هم اعلام شده که رقم قراردادش یک میلیارد تومان خواهد بود و اگر این بازیکن در سپاهان بماند جزء بازیکنان گران قیمت این تیم خواهد بود.

اخبار ورزشی - فارس