ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

با استعفای کی‌روش مخالفت شد


در نامه‌ای رسمی به سرمربی تیم ملی با استعفای کارلوس کی‌روش مخالفت شد.

خبرگزاری فارس: پس از اینکه کارلوس کی‌روش در روزهای پایانی سال گذشته از سمت خود استعفا کرد و خواستار آن شد که تا تاریخ 11 اردیبهشت (زمان اولیه برای برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال) تکلیف وی توسط فدراسیون فوتبال مشخص شود، فدراسیون نیز در نامه‌ای رسمی به کی‌روش اعلام کرد که طبق قول هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال به وی، امکانات لازم و مناسب برای موفقیت تیم ملی در راه آماده سازی تیم ملی به بهترین شکل فراهم شده و به این ترتیب با استعفایش مخالفت می‌شود.

بر همین اساس کی‌روش که قرار بود 9 اردیبهشت بازگردد، با تصمیمی که به تازگی به عمل آمده 11 روز دیرتر و در روز 20 اردیبهشت یعنی 2 روز بعد از برگزاری انتخابات به ایران بازخواهد گشت.

البته تمامی کاندیداها از ادامه همکاری کی‌روش با تیم ملی فوتبال ایران حمایت کرده و هر فردی به عنوان رئیس جدید فدراسیون انتخاب شود، بعید است در سرنوشت همکاری کی‌روش با تیم ملی تأثیری داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
از شایعه بیماری و استعفای کی روش تا حواشی پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کی‌روش دلیل مخالفت با استعفای پیروانی!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کی روش

کی روش مانع از قبول استعفای افشین پیروانی، مدیر ورزشی تیم ملی شده است و تا زمانی که کی روش سرمربی تیم ملی باشد افشین پیروانی، مدیر ورزشی تیم ملی باقی خواهد ماند.

به گزارش ورزش سه، بعد از مشکلاتی که با  حضور اینفانتینیو در تهران به وجود آمد و درگیری های لفظی بین افشین پیروانی و عباس ترابیان مدیر ورزشی تیم ملی از سمت خود استعفاء اما علی کفاشیان ضمن انتقاد و توصیه های لازم در این زمینه به افشین پیروانی اذعان کرد با استعفای او مخالف است.

افشین پیروانی در حالی به عنوان مدیر ورزشی در تیم ملی فعال است که هیچ قراردادی با فدراسیون فوتبال ندارد و تا اکنون هم ریالی از فدراسین فوتبال دریافتی نداشته است!

کی روش علاقه شدیدی به افشین پیروانی پیدا کرده و در بسیاری از محافل با تعریف از خصوصیت های اخلاقی و فنی افشین پیروانی گفته است تا زمانی که در تیم ملی باشد از افشین پیروانی به عنوان مدیر ورزشی استفاده خواهد کرد.

علی کفاشیان که از علاقه شدید کی روش نسبت به افشین پیروانی اطلاع پیدا کرده وقتی مدیر ورزشی تیم ملی از سمت خود استعفاء کرد به سرعت با استعفای او مخالفت کرد.

 جالب اینکه کی روش هم پیش تر استعفای خود را تقدیم علی کفاشیان کرده بود که رئیس فدراسیون فوتبال به صراحت خطاب به سرمربی تیم ملی گفت: « باید بمانی حتی اگر من رئیس نشوم به این دلیل که شما با فدارسیون فوتبال قرارداد داری نه علی کفاشیان.»

 

اخبار ورزشی - ورزش سه