ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

با ارزش ترین دارایی علی دایی به روایت تصویر



 اخبار ورزشی - با ارزش ترین دارایی علی دایی به روایت تصویر

 علی دایی به عنوان مربی شناخته میشود که بسیار مغرور است و زیر بار حرف کسی نرفته و انتقاد پذیر نیست اما علی دایی در زندگی شخصی خود انعطاف بیشتری دارد و بسیار خوش اخلاق است. اوج خوش اخلاق بودن علی دایی را می توان در برابر دختر سه ساله اش نورا دید.

 اخبار,اخبار ورزشی,با ارزش ترین دارایی علی دایی

 

علی دایی که تا یک سال پس از تولد دخترش اجازه نمی داد کسی عکس دخترش را در رسانه ها منتشر کند اکنون ابایی از منتشر شدن عکس نورا در رسانه های مختلف ندارد. علی دایی در زیر جدیدترین عکسی که از دخترش در صفحات اجتماعی منتشر شده نوشته: نورا گل همیشه بهار من است. در برابر هر کس فرمانده باشم در برابر او فقط یک فرمانبرم و بس. فرشته کوچولویم را با هیچ چیز عوض نمی کنم.
 اخبار ورزشی -  جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
مدیریت برخود- دکتر علی شاه حسینی - دارایی های با ارزش (شبکه یک برنامه حرف حساب)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داستان موفقیت علی دایی به روایت تصویر


علی دایی در سال ۱۳۴۸ در اردبیل متولد شد. در سال ۱۳۶۶ در رشته مهندسی عمران دانشگاه شریف پذیرفته شد، اما در گزینش ورود به دانشگاه رد شد. همان سال در رشته مهندسی کشاورزی دانشگاه آزاد تهران جنوب هم قبول شد و دو ترم هم به دانشگاه رفت.

علی دایی در سال ۱۳۴۸ در اردبیل متولد شد. در سال ۱۳۶۶ در رشته مهندسی عمران دانشگاه شریف پذیرفته شد، اما در گزینش ورود به دانشگاه رد شد. همان سال در رشته مهندسی کشاورزی دانشگاه آزاد تهران جنوب هم قبول شد و دو ترم هم به دانشگاه رفت. ولی در سال ۱۳۶۷ دوباره در کنکور شرکت کرد و این‌بار بدون آن که گزینش گریبان‌گیرش شود در رشته متالورژی دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و لیسانس خود را بهمن ماه سال ۱۳۷۱ از همان دانشگاه دریافت کرد؛ او تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه آزاد ادامه داد. وی متاهل است و اکنون ساکن محله جردن در تهران می‌باشد. فرزند اول وی در سال ۱۳۸۸ به دنیا آمد.