ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بایرن مونیخ 2 – دورتموند 1: اولین جام برای بایرن



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بایرن مونیخ 2 – دورتموند 1: اولین جام برای بایرن

بایرن مونیخ به روند ناکامی خود مقابل بروسیا دورتموند پایان داد و در دیدار سوپرجام در آلیانس آره‌نا این تیم را شکست داد.

دورتموند در نیمه اول فاجعه‌بار بود و بایرن از همین فرصت استفاده کرد و آنها را برد. بایرنی‌ها در تمامی پنج دیدار گذشته مقابل دورتموند شکست خورده بودند.

بایرن بازی را تهاجمی آغاز کرد. فرانک ریبری در دقیقه 6 با حرکتی دیدنی به پیش تاخت و توپ را روی دروازه ارسال کرد. ماریو مانجوکیچ در اولین دیدار رسمی خود با پیراهن بایرن توپ را در میان نگاه بازیکنان دورتموند به گل تبدیل کرد.

بازی در دقیقه 11 دو بر صفر شد. آرین روبن به داخل زمین دورتموند رفت و ضربه چیپ او به تیر دروازه خورد و برگشت. توماس مولر هم در برگشت آن را به گل تبدیل کرد.

بایرن در ادامه نیمه اول دست به حملات فراوانی زد و دورتموندی‌ها حرف خاصی برای گفتن نداشتند، هرچند که در نیمه دوم آنها عملکرد بسیار بهتری یافتند و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردند.

سرانجام روبرت لواندوفسکی در دقیقه 75 گل‌زنی کرد. او وارد محوطه جریمه شد و ضربه‌ای استادانه زد که مانوئل نویر نتوانست آن را دفع کند و توپ وارد دروازه شد.

فیلیپ لام در اواخر بازی به نظر می‌رسید در محوطه جریمه توپ را با دست زده و همین باعث اعتراض شدید یورگن کلوپ شد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

بایرن به این ترتیب سوپرجام را از آن خود کرد. این اولین جام آنها در این فصل است./ورزش3

 


ویدیو مرتبط :
دورتموند 4 - 2 بایرن مونیخ/ سوپر جام آلمان 2013

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: خلاصه بازی دورتموند - بایرن مونیخ


یک ورزش:



در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.