ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بانوی فوتبالیستی که با مخالفت شوهر مشهورش از تیم ملی خط خورد



اخبار,اخبار ورزشی,نیلوفر اردلان

آغاز اولین سال تحصیلی فرزند فوتبالیست و فوتسالیست نامدار تیم ملی بانوان، دلیل مخالفت همسر وی با حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد.

نیلوفر اردلان فوتبالیست و فوتسالیستی که از روز اول استارت این دو رشته برای بانوان ایران حضور فعال و چشمگیری داشته و حالا بعد از 19 سال بازی درست زمانی که بانوان فوتسالیست در آستانه تجربه نخستین دوره مسابقات قهرمانی آسیایی در مالزی هستند، نمی تواند تیم ملی را همراهی کند!

دلیل غیبت او در مالزی جالب توجه است. این موضوع به برخی قوانین داخلی کشور و زندگی شخصی او باز می گردد.

اردلان که جزو بهترین های فوتسال بانوان ایران است و تیم ملی بدون او در مسابقات چپ پای باتجربه ندارد، پسر هفت ساله ای به نام رادان دارد که باید تا چند روز دیگر نخستین سال تحصیلی اش را در مقطع دبستان آغاز کند از همین رو همسر وی که اتفاقا از همکاران مطبوعاتی در ورزش و مجری شبکه ورزش (مهدی توتونچی) است، تمایلی برای تمدید پاسپورت او نشان نداده تا اردلان در روز اول مهر کنار فرزندش باشد.

توتونچی سال ها به حمایت از ورزش بانوان و همسرش پرداخته اما حالا نوک پیکان انتقادها به سمت وی روانه است.

اردلان در این باره گفت: «28 شهریور زمان جشن ورود به کلاس اول پسرم است که می توانم در کنار او باشم. تیم بیست و نهم پرواز دارد. ضمن اینکه دوم و سوم مهر تعطیل است و بعد از آن تیم از مالزی بر می گردد بنابراین موضوع سر فقط یک روز مدرسه رفتن رادان است.»

وی افزود: «من از طریق انجمن حقوق زنان پیگیر این موضوع خواهم بود. من برای تفریح خارج از ایران نمی روم. هدفم اعتلای پرچم و کشورم است. مگر بعد از  نایب قهرمانی در داخل سالن گوانجو چه چیزی عاید ما شد؟ همان طور که پسرها مشکل سربازی دارند و راه حلی برایش پیدا می شود، باید کاری هم برای بانوان صورت بگیرد. مگر چه فرقی بین ماست؟ من زن و مادر هستم و از حقم در این دو مقوله نمی گذرم.»

این در حالی است که شنیده می شود، پادر میانی بسیاری از اهالی فوتبال نتوانسته مشکل اردلان را حل کند.

اردلان خبر این اتفاق را در اینستاگرامش نیز منشتر کرده و تعداد زیادی به این اتفاق واکنش نشان دادند و خواستار رسیدگی به آن شدند.

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
مخالفت ترابیان با سرمربیگری شمسایی در تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیست تیم ملی؛انصاری فرد خط خورد،بیگ زاده دعوت شد!



لیست تیم ملی؛انصاری فرد خط خورد،بیگ زاده دعوت شد!

رضا حقیقی شهاب گردان و محسن فروزان به همراه کریم انصاری فرد مهمترین خط خورده های تیم ملی اند و هاشم بیگ زاده عجیب ترین مورداردوی جدید تیم ملی است

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سایت گل -  سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، 23 بازیکن به اردوی تیم ملی برای تشکیل اردوی تدارکاتی در اردن و دیدار با اردن  و لبنان دعوت شدند.

دروازه بانان:

سیدمهدی رحمتی (استقلال)، علیرضا حقیقی (روبین کازان)، رحمان احمدی (سایپا)

مدافعان:

حسین ماهینی، سیدجلال حسینی و مهرداد پولادی (پرسپولیس)، هادی عقیلی (القطر)، پژمان منتظری (استقلال)، مازیار زارع (ملوان)، احسان حاج صفی (تراکتورسازی)، هاشم بیک زاده (استقلال)

بازیکنان میانی:

جواد نکونام (استقلال)، علی کریمی(پرسپولیس)، پژمان نوری(ملوان)، قاسم حدادی فر (ذوب آهن)، امید نظری (انگل هولم سوید)محمد نوری (پرسپولیس)

مهاجمان:

اشکان دژآگه (وولفسبورگ)، محمد ابراهیمی (تراکتورسازی)، محمد قاضی (پرسپولیس)، محمدرضا خلعتبری (سپاهان)، رضا قوچان نژاد (سن ترویدن بلژیک)، مسعود شجاعی (اوساسونا)

بازیکنان دعوت شده باید ساعت 5 بعدازظهر روز پنجشنبه نهم شهریورماه جاری با بهمراه داشتن گذرنامه، خود را در محل هتل آکادمی فوتبال به کادر فنی معرفی کنند. نخستین تمرین تیم ملی ساعت 6 همان روز در زمین چمن کمپ تیم های ملی برگزار خواهد شد.

تیم ملی ایران ساعت ۵ بامداد روز ۱۰ شهریور، تهران را  به مقصد اردن ترک خواهد کرد. اردوی آماده سازی تیم ملی در اردن تا تاریخ ۱۹ شهریور ادامه خواهد داشت و در این تاریخ اردن را به مقصد لبنان ترک خواهد کرد. قسمتی از برنامه آماده سازی تیم ایران در اردن دیدار دوستانه ای است که در تاریخ ۱۵ شهریور مقابل تیم ملی آن کشور برگزار خواهد شد./گل