ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بالاک: آلمان و اسپانیا با بقیه فرق دارند


کاپیتان سابق تیم ملی آلمان معتقد است آلمان، اسپانیا و برزیل مدعیان قهرمانی در جام جهانی 2014 هستند.

ورزش سه: کاپیتان سابق تیم ملی آلمان معتقد است آلمان، اسپانیا و برزیل مدعیان قهرمانی در جام جهانی 2014 هستند.

جام جهانی 2014 برزیل 65 روز دیگر آغاز می‌شود و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در هشت گروه چهار تیمی برابر هم به میدان می‌روند.

میشائیل بالاک، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان معتقد است، آلمان و اسپانیا نسبت به تیم‌های دیگر سطح بالاتری دارد و در کنار برزیل مدعی قهرمانی در جام جهانی هستند.

میشائیل بالاک، درباره تیم ملی کشورش در جام جهانی گفت: بازیکنان تیم ملی آلمان چند سال سخت را سپری کردند و هیچ شکی در آن نیست و به همین خاطر فشار زیادی روی آنها برای قهرمانی در جام جهانی وجود دارد. شاگردان یوآخیم لوو باید خودشان را در جام جهانی ثابت کنند. فکر می‌کنم موفقیت‌های بایرن‌ مونیخ و بوروسیادورتموند شروعی برای موفقیت آلمان‌ باشد.

کاپیتان سابق تیم ملی آلمان در ادامه گفت: قطعا برای هر تیم اروپایی رقابت در آمریکای جنوبی سخت است. تاکنون هیچ تیم اروپایی نتوانسته در آنجا به قهرمانی در جام جهانی برسد و امسال هم قرار نیست آسان‌تر باشد. فکر می‌کنم با این وجود آلمان و اسپانیا مدعیان قهرمانی در جام جهانی باشند. البته نباید از برزیل میزبان نیز چشم پوشی کرد. آنها در کشور خودشان بازی می‌کنند و قطعا مدعی قهرمانی محسوب می‌شوند. خیلی هیجان زده‌ام تا بازی‌ها هر چه زودتر شروع شود و عملکرد آنها را ببینم. از این که آلمان یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی است احساس غرور می‌کنم.

میشائیل بالاک در ادامه گفت: آلمان در جام جهانی همیشه برابر یکسری از تیم‌های خاص مشکل داشته و امیدوارم که آلمان تا مسیر فینال به آنها برخورد نکند. یکی از تیم‌هایی که آلمان همیشه با آن مشکل داشته، فرانسه است. فرانسه همیشه تورنمنت‌ها را سخت شروع می‌کند، اما در ادامه با قدرت جلو می‌رود. کشورهایی مثل آرژانتین و شیلی نیز می‌توانند خطرناک باشند و در قاره خودشان شگفتی ساز جام جهانی قرار گیرند.

میشائیل بالاک در نیمه نهایی جام جهانی 2002 دو کارته شد و دیدار فینال را از دست داد.

کاپیتان سابق تیم ملی آلمان در پایان درباره از دست دادن فینال جام جهانی گفت: این واقعا اوج بدشانسی بود که نتوانستم در فینال حاضر باشم، اما فوتبال همین است. باید حرفه‌ای فکر کنیم و آن را بپذیریم. هر چند هضم این موضوع برای من خیلی زمان برد.

آلمان در جام جهانی 2014 برزیل در گروه G با تیم‌های پرتغال، آمریکا و غنا همگروه است و در اولین دیدار خود به مصاف پرتغال خواهد رفت.


ویدیو مرتبط :
خداحافظی بالاک قیصر کوچک فوتبال آلمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نادال تماشاگر افتخاری دیدار اسپانیا و آلمان



 

قرارداد گواردیولا تمدید شد

 

/همگام با جام جهانی 2010- آفریقای جنوبی/

نادال تماشاگر افتخاری دیدار اسپانیا و آلمان

قهرمان تنیس جهان برای تماشای بازی اسپانیا و آلمان راهی آفریقای جنوبی شد.

به نقل از آس اسپانیا، رافائل نادال قهرمان اسپانیایی تنیس جهان، روز گذشته با غلبه بر توماس بردیچ در 3 ست پیاپی، به قهرمانی تنیس جایزه بزرگ بریتانیا، ویمبلدون رسید.
نادال پیش از این نیز اعلام كرده بود كه به محض پایان یافتن تنیس ویمبلدون راهی آفریقای جنوبی خواهد شد.

وی به همین بهانه از محل جایزه قهرمانی و ثروت كلان خود، مبلغ 14 میلیون یورو برای كمك به روند مبارزه با بیماری ایدز در آفریقای جنوبی اختصاص داده است.
قهرمانی نادال باعث افزایش روحیه بازیكنان اسپانیا شده و كاسیاس نیز در یك تماس تلفنی این افتخار بزرگ را به وی تبریك گفته است.
نادال تماشاگر جدال اسپانیا و آلمان خواهد بود و پس از آن به كمپ تمرین اسپانیا خواهد رفت.
این بازی ساعت 23 چهارشنبه برگزار می‌شود